Dziś mamy 28 marca 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

18 kwietnia 2019

Strajku nauczycieli ciąg dalszy. Co z tegorocznymi maturzystami?

fot. ZNP

fot. ZNP

Trwają posiedzenia klasyfikacyjne rad pedagogicznych w szkołach ponadgimnazjalnych w # naszym powiecie. Są one niezbędne do tego, aby młodzież mogła przystąpić do matury.

Uczniowie, którzy w tym roku zdają maturę mogą mieć obawy dotyczące tego czy zostaną im wystawione oceny, jeżeli tak się nie stanie, nie będą mogli przystąpić to egzaminu dojrzałości.

Tylko w trzech szkołach z naszego powiatu odbyły się takie rady: w Zespole Szkół Żeglugi Śródlądowej w Nakle, I LO w Szubinie i ZSP im. prof. E. Chroboczka w Szubinie. Uczniowie z kcyńskich szkół także mogą w spokoju przygotowywać się do matury.

W związku z brakiem quorum rady nie odbyły się w ZSP im. Staszica w Nakle, w ZSP w Lubaszczu oraz w I LO im. Bolesława Krzywoustego w Nakle. Dyrektorzy jednak starają się, aby posiedzenia się odbyły.

Oceń artykuł: 27 46

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (118) Zgłoś naruszenie zasad

    • -2 (80)

    Cyniczni nauczyciele, w dniu 18-04-2019 15:33:56 napisał:

    W ZSP im. Staszica w Nakle, w ZSP w Lubaszczu oraz w I LO im. Bolesława Krzywoustego w Nakle część z kadry to cyniczni nauczyciele wykorzystujący młodzież do swoich rozgrywek. To nie najlepszy moment na strajk cyniczni nauczyciele

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (110)

    Waldek, w dniu 18-04-2019 15:40:44 napisał:

    Pedagodzy ; kim wy jesteście i za kogo się uważacie? Wstyd !!!! Janusz Korczak nie zostawił swoich dzieci, a Wy, coście zrobili? Tak robi tylko ZDRAJCA !

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -4 (98)

    Nauczyciel, w dniu 18-04-2019 17:17:53 napisał:

    Jestem nauczycielem i wstyd mi za wszystkich strajkujących. Staliście się zakładnikami Broniarza w rozgrywkach politycznych. Wstyd aby w imię pieniędzy krzywdzić uczniów. Przyznajcie szczerze, że wcale nie jest tak źle jak to przedstawia ZNP. Jesteśmy ludźmi wykształconymi więc wydaje się że racjonalne myślenie nie jest nam obce, a jednak... Ten strajk nie służy naszemu gronu, pora się opanować i pozwolić młodzieży zdać maturę. My nauczyciele nie mamy prawa zabraniać uczniom podejść do najważniejszego egzaminu w ich życiu. Zaprzestańcie tego strajku aby jeszcze wyjść z tego z twarzą.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (6)
    • 4 (72)

    xyx, w dniu 18-04-2019 17:28:39 napisał:

    Wstyd wielcy pedagodzy.z Kzywoustego. Jeszcze zdjęcia publikują na fb. Tylko splunąć.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 11 (57)

    Kazimiera, w dniu 18-04-2019 18:08:28 napisał:

    A kto się w tym państwie przejmuje nauczycielami, do strajku ma każdy prawo. Zastanawia mnie jedno, nagle wszyscy zaczęli się przejmować egzaminami, a tak w ogóle nigdzie nie jest zapisane ,że matura musi być w maju. Parodia. Przestańcie kpić z nauczycieli. Nikt z was nie ma pojęcia jak trudna jest praca nauczyciela w tych czasach.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 10 (34)

    Jan, w dniu 18-04-2019 18:13:01 napisał:

    Współczuję nauczycielom, a wkrótce strajk pracowników MOPS to dopiero będzie tragedia szkoły zamknięte i jeszcze wstrzymane 500 plus

    odpowiedz

    • -8 (58)

    gość, w dniu 18-04-2019 18:57:49 napisał:

    naprawdę to już się robi bardzo śmieszne co ci '' nauczyciele " wyprawiają niech ujawnią swoje pity z rozliczenia a nie ciągle podają ile mają na rękę - nadgodziny pożyczki kredyty itp. a teraz przerwa świąteczna to zawieszają strajk żenada gorzej jak dzieci z podstawówki

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -11 (41)

    Razem, w dniu 18-04-2019 19:25:21 napisał:

    To już nie jest walka o podwyżki to jakiś kabaret . Dziwi nas tylko to że nauczyciele dali się wpuścić w maliny.

    odpowiedz

    • -12 (46)

    Acha, w dniu 18-04-2019 19:51:01 napisał:

    Do biedrnnki jak sie nie chce pracować śmierdziel

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 20 (38)

    Jan N., w dniu 18-04-2019 22:02:54 napisał:

    Nie wytrzymałem. Skoro jesteście mądrzejsi od nauczycieli( nierobów, niedouczonych, nieodpowiedzialnych nieudaczników ....), to dlaczego oddajecie Wasze dzieci pod ich opiekę. To ci z "negatywnej selekcji" kształcą, wychowują, wskazują przyszłość. Gdybym miał takie zdanie jak Wy nigdy bym tego nie zrobił własnemu dziecku. Oni chociaż mają odwagę stanąć we własnej, ale również w Waszej i Waszych pociech sprawie., nie są anonimowi jak wasze komentarze.

    odpowiedz

    • -6 (54)

    rodzic, w dniu 18-04-2019 22:07:29 napisał:

    18 godz pracy i ciągle wolne wolne ,Kiedyś się chodziło nawet w soboty do szkoły .W d... się im poprzewracało . Oby rząd się nie ugiął.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (40)

    Cieniasy, w dniu 18-04-2019 22:34:39 napisał:

    Niektórzy nawet strajkowac nie potrafią uciekając na chorobowe i opieki

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -5 (47)

    baka, w dniu 18-04-2019 23:06:01 napisał:

    Wolne weekendy, wolne wszystkie święta, wakacje, ferie..... stale im źle to dlaczego się nie zwolnią tylko strajkuja???

    odpowiedz

    • 1 (59)

    Uczeń, w dniu 18-04-2019 23:18:55 napisał:

    Brawo nauczyciele! Część uczniów rozumie i jest z Wami!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -6 (42)

    Rodzic, w dniu 18-04-2019 23:29:40 napisał:

    Najbardziej mi szkoda dzieci.....dużo tracą na tym strajku...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -9 (47)

    Biedronka , w dniu 19-04-2019 00:48:00 napisał:

    Nauczycielu pokaż co masz w portfelu!!! Pokaż nauczycielu dyplomowany swoje kwitki z wypłaty na koniec i początek miesiąca, pdzecież wypłatę dostajesz dwa razy w miesiącu. A co zapomniałeś o tym szczególe? Mając 20 lat wysługi, dodatków pełna masa i 1,5 etatu. Jak organ prowadzący może pozwalać na tyle nadgodzin? Teraz nie chcą się zgodzić na pensum 20 godzin, a mają obecnie po 27 godzin w jednej szkole i dorabiają w szkołach niepublicznych, bo 5 tys. to za mało. Taka jest prawda i czas pokazać prawdziwe kwitki!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • -5 (45)

    Egzaminator, w dniu 19-04-2019 00:58:00 napisał:

    Wstyd dla nauczycieli. Poziom kultury na 1, cwaniactwo na 6 oto oceny dla nauczycieli na ten rok szkolny. Oblaliście najważniejszy egzamin z etyki zawodu. WSTYD!

    odpowiedz

    • -7 (25)

    Bea, w dniu 19-04-2019 05:15:10 napisał:

    Staszic to tylko się umie reklanować. Taki jeden pan od turystyki to już taką lanserkę uprawia, że aż śmieszne. Nie wybierajcie tej szkoły. Skłóceni nauczyciele i dno, muł oraz wodorosty.

    odpowiedz

    • -8 (42)

    ja, w dniu 19-04-2019 06:34:12 napisał:

    Was,nauczycieli to już nawet z błotem nie da się zmieszać.Swoją postawą pokazaliście kim jesteście i na czym wam zależy.Nie mówcie tu o ciężkiej i stresującej pracy i nie porównujcie jej do innych zawodów bo to bzdura co mówicie.Proponuję zająć się pracą a jak wam źle się zwolnijcie.

    odpowiedz

    • -4 (44)

    Maksio, w dniu 19-04-2019 06:47:04 napisał:

    Po tym strajku zostanie tylko smród a nie kasiorka

    odpowiedz

    • -3 (47)

    BASIA, w dniu 19-04-2019 06:53:59 napisał:

    Strajk skłócił również nauczycieli w Czwórce. Znajoma opowiadała mi, jak anglistka potraktowała nauczycielkę z innej szkoły, która była w komisji na egzaminie. Pomówienia, plotki, obgadywanie, a niby wykształceni ludzie. Ci co strajkują uważają się za bohaterów i nie wiedzą, że dali się wpuścić w przysłowiowe maliny.

    odpowiedz

    • -22 (50)

    Kazik, w dniu 19-04-2019 08:34:57 napisał:

    Strajkiem tylko robią zadymę w kraju,brać się do roboty i szanujcie rząd Prawa i Sprawiedliwość oni jeszcze najwięcej robią dla kraju.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 22 (36)

    proste, w dniu 19-04-2019 09:31:22 napisał:

    w kraju przebiega rewolucja bolszewicka i jednym z etapów jest walka z inteligencją w tym z oświatą, kaczyński ma świadomość ze ciemnym narodem łatwiej się rządzi

    odpowiedz

    • -1 (23)

    Rodzic , w dniu 19-04-2019 10:06:02 napisał:

    No cóż jednak potwierdziło się, że nakielskie LO już nie ma takiej renomy jak dawnej. Nikomu już nie będę jako rodzic polecać tej szkoły. Porażka. Mam nadzieję, że obecni maturzyści, jak w przyszłości zostaną sami rodzicami, nie będą posyłać swoich dzieci do tej szkoły, która teraz ich lekceważy, po prostu nie warto.

    odpowiedz

    • 11 (31)

    AGA, w dniu 19-04-2019 10:27:04 napisał:

    Nie jestem nauczycielem, popieram ich postulaty, bo to nie tylko 18 godzin przed tablicą, ale dalsze kilka godzin na sprawdzenie klasowek,przygotowanie sie do lekcji, bo program jest ciagle zmieniany i nauczyciel aby przekazac wiedzę uczniowi musi sie przygotować do prowadzenia lekcji lepiej jak uczeń. Żal mi uczniów przystepujacych do matury. Uważam że na czas klasyfikacji i matur strajk powinni zwiesić nauczyciele odpowiezialni za matury, inni niech dalej strajkują. Względnie zwiesić strajk do końca roku szkolnego a we wrzesniu wszyscy solidarnie strajkowac do skutku, może w końcu rząd potraktuje nauczycieli tak jak na to zasługują. I w końcu prestiż nauczyciela zostanie poważany. Ja wspominam moich nauczycieli bardzo dobrze , były to osoby oddane uczniowi i szkole, chociaz czasy były bardzo ciężkie, teraz rodzice są bardzo roszczeniowi, duża część nie intersuje sie swoim dzieckiem a o wszystkie porazki ma pretensje do nauczyciela.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (25)

    Ferdek, w dniu 19-04-2019 13:23:22 napisał:

    Kochaj ojczyznę jak matkę swoją a strajkujacych ruzga.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -1 (9)

    Diego, w dniu 19-04-2019 14:02:13 napisał:

    Iniciatywa dobra, ale trzeba bylo zrobic to wczesniej bo teraz to srednio, tylko uczniowie na tym traca

    odpowiedz

    • -7 (21)

    niezadowolony, w dniu 19-04-2019 17:42:45 napisał:

    Wszystkich co strajkują zwolnić,ciągle im mało,jak już ktoś w dupach im sie poprzewracalo!Ludzie was nauczyciele nienawidzą macie przechlapane,zdrajcy!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    • 17 (25)

    a, w dniu 19-04-2019 18:43:23 napisał:

    Policjanci - 1100 zł podwyżki przed 11 listopada, służba więzienna - 650 zł podwyżki kilka dni temu, bo grozili strajkiem i kto by miał więźniów pod opieką, wojsko podwyżki od Macierewicza. Dlaczego więc nauczyciele nie mogą dostać podwyżki, skoro od nich zależy wykształcenie dzieci, a od tego przyszłość naszego kraju? Kolejne 500+, 300+, emerytura +, nagrody+, diety posłów+, krowa+, świnia+. Czy naprawdę uważacie , że nauczyciel ma iść na kasę do Biedronki? Może to zrobić w każdej chwili, Nauczenie się obsługi kasy zajmie 10 minut. Problem w tym, że kasjer z Biedronki nie zastąpi nauczyciela, bo studia trwają kilka lat!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -13 (23)

    taki ja, w dniu 19-04-2019 19:12:29 napisał:

    A pan broniarz powiedział, że powinny być przeprowadzone rady pedagogiczne? teraz już nie kumam tego gościa? I oczywiście specjalnie z małych liter! Bo to człowiek mniej niż ZERO!!! A ta kasa co zbierają niby dla nauczycieli za chwilę znajdzie się na prywatnym koncie! I słuch o nich zaginie TAKA PRAWDA O ZNP!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -15 (31)

    Lol, w dniu 19-04-2019 21:33:33 napisał:

    Jak tam cieniasy w święta też strajkujecie? A nie sorry odpocząć musicie po ciężkiej pracy

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (7)

    L, w dniu 19-04-2019 23:48:36 napisał:

    I uwaga tv się pojawi bo to jest wstyd robić takie rzeczy nasza inteligencja polska,tak Jej nie zbudujemy

    odpowiedz

    • 1 (5)

    Do Da , w dniu 20-04-2019 01:12:06 napisał:

    To panstwo zawsze robi pod gorke swoim obywatelom, powiedzmy ze masz jakies egzaminy zawodowe w szkole,ktore umozliwia ci prace ktora chcesz wykonywac, w maju jedziesz na miesieczne praktyki, a powinela ci sie noga i twoja sytuacja z ocenami nie jest zbyt dobra. Czas leci bo jest strajk, w tym czasie moglbys poprawic oceny,ale nie bo jest strajk. Masz egzamin poprawkowy w sierpniu, a w najgorszym przypadku powtarzasz klase. Troche sie zalamujesz bo zamiast zrobic krok do przodu stoisz w miejscu. Podobnie z maturzystami, mogliby cos powtorzyc na lekcji, wiadomo ze nauczyciel wie lepiej jaki typ zadan moze sie tam pojawic i latwiej jest tak sie uczyc niz samemu. Pomysl ze strajkiem jest dobry lecz gdyby odbyl sie wczesniej wielu uczniow mogloby spac spokojnie. Przez ten strajk nauczyciel znow wypada w zlym swietle. Dobre byloby podwyzszenie oceny o jeden stopien lub jak to robili na zachodzie, wpisywanie 5 do dziennika

    odpowiedz

    • 8 (14)

    Uczeń , w dniu 20-04-2019 13:25:15 napisał:

    Na co czekacie maruderzy? Zróbcie szybko studia i zatrudnijcie się w szkołach do lekkiej nauczycielskiej pracy. W sumie to czemu nimi nie zostaliście skoro to taka łatwa i dobrze płatna praca? Hehe

    odpowiedz

    • -6 (16)

    uczennica, w dniu 20-04-2019 18:44:32 napisał:

    Strajkujących nauczycieli wywalić ze szkoły na zbity pysk , a zatrudnić tych ludzi , którzy chcą pracować jako nauczyciel z najniższym wynagrodzeniem i 40 godzin tygodniowo, i tacy się znajdą. a tych ", niezastąpionych ludzi w szkole " to do Biedronki , tam zobaczą jak się pracuje, Nauczyciele nie przesadzajcie z wasza ciężką pracą , bo my uczniowie to widzimy , do widzenia

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -5 (13)

    prawo, w dniu 20-04-2019 18:48:14 napisał:

    Do ucznia Nie jestem nauczycielem /chociaż mam mgr , bo do tego zawodu idą tylko ludzie z protekcji , z dziada , pradziada, stołki w szkole tworzy się swoim

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 7 (9)

    a, w dniu 20-04-2019 18:54:47 napisał:

    Uczennico, czyżbyś miała szansę na wylądowanie w Biedronce? Ja do Biedronki mogę iść w każdej chwili, ale nikt mnie nie zastąpi, bo tych "którzy chcą pracować jako nauczyciel" po prostu nie ma. Nie ma praktykantów i nie ma młodych nauczycieli. Niedługo w szkołach zastaną same starsze panie i starsi panowie, wtedy wam się oczy otworzą. A z drugiej strony, jak Ci tak źle w szkole - zawsze możesz spróbować edukacji domowej. Mamusia wynajmie prywatnych nauczycieli od wszystkiego, chyba, że jest tak genialna, że sama wszystko ogarnie. Ty tylko dwa razy w roku przyjdziesz zdać egzaminy klasyfikacyjne i po bólu. Śmiało. Do odważnych świat należy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (14)

    uczennica, w dniu 20-04-2019 19:39:28 napisał:

    do a Niech się pani zwolni ze szkoły , a zapewniam panią ,ze znajdzie się na pani miejsce 100 chętnych , Pani nauczycielko- droga wolna, drzwi otwarte

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 0 (10)

    Well , w dniu 20-04-2019 23:02:23 napisał:

    Ludzie! Wy jesteście nienormalni czy co? Pan Jezus w grobie - Święta! A wy co??? Rypie was? "ani ciut przemyslen spokoju? Ta kasa i wam juz rozum odebrała! Akurat ja mam mentlik bo znam nauczycieli super i tych innych nie..! Nie popieram tego ze ucznie maja przez was teraz jeden syf w szkole! - a to oni najwazniejsi. Ale pora się wyciszyć!! Poki co, nie pozwole aby moje dziecko odpowiadalo za wasze ze rzadem problemy! Wszyscy jesteśmy - jestescie wykształceni wiec sytuację z jednej strony i drugiej pora widzieć. Na czas świat sie wyciszam. Ale co przyszlo to jest masakra. Obie strony nie ugiete tylko pieniądze! I pieniądze! A gdzie dzieci, sie pytam??!! Wychodzi prawda na jaw, szkola to drugi dom.No tak mowicie,! Gdzie teraz ten drugi dom? Jak zapłacą? Wstyd mi ze w tym dziadostwie mieszkam i zyje

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (11)

    rozważający, w dniu 21-04-2019 00:54:05 napisał:

    Popierałem nauczycieli w ich żądaniach podwyżki pensji, ale nie aż o 1000 złotych w podstawie, bo w rzeczywistości w tej sytuacji inne ich składniki poszłyby też do góry i w sumie dostaliby podwyżki 1500 złotych na tzw. rękę. Żadna grupa zawodowa do tej pory nie dostała takich podwyżek, a te już przyznane w wojsku, policji, służbie więziennej, czy innych grupach zawodowych podawane nie są w kwotach na rękę, lecz z podatkiem. W rzeczywistości na rękę są o około 25 procent mniejsze. Szala goryczy jednak się przelała, gdy nauczyciele w swoich żądaniach zrobili z niewinnych dzieci zakładników. Myślę, że takiej postawy ludzie wam nie zapomną i stracicie całkowicie swój autorytet.

    odpowiedz

    • 0 (8)

    ona, w dniu 21-04-2019 10:42:51 napisał:

    cała prawda o nauczycielach ..... wartosci moralne etyka itp=to bzdura czyli dla korzysci materialnych można wykorzystywać dzieci czy taki nauczyciel bedzie autorytetem odpowiedz Nie

    odpowiedz

    • -4 (10)

    Fredd, w dniu 21-04-2019 12:48:15 napisał:

    Najlepiej wyzwać od pisowskich matołów. Ten pisowski patriotyczny elektorat wkrótce dowali wam kodowskiemu elektoratowi w wyborach w maju i na jesieni i wtedy pogadamy. Co? znowu będziecie kwiczeć świnie że was od koryta odsunęli. Oczywiście się zesracie że trzeba kolejny raz zadymy kręcić w kraju i odsuwać rząd pis od władzy ale się wam nie uda barany, za cieńcy jesteście. A co do nauczycieli to popieram że każdy ma prawo strajkować a czy im się 1000zł od ręki należy to inna kwestia bo moim zdaniem przeginają a rękawów sobie nie wyrwą.

    odpowiedz

    • -5 (7)

    E.e , w dniu 21-04-2019 22:35:24 napisał:

    strajkuje się cały czas a nie przerwe teraz mają i świętują a przed swiętami okna sobie myli mogli strajkować jak dzieci wakacje mają a nie kosztem dzieci wielki strajk robią trzy godziny dziennie uczą i tyle pieniędzy chcą wolnego mają tyle jeszcze im źle teraz to rodzice nie powinni im dać dzieci jeśli skończą strajk nie h zobaczą jak to dobrze

    odpowiedz

    • -5 (9)

    Masakra , w dniu 21-04-2019 22:37:44 napisał:

    Dziwne . po tygodniu zauwazyli ze maja male dzieci ?? Starajkuja kosztem. nie dosc ze wlasnych dzieci i i jeszcze cudzych. I to sie w dzisiejszych czasach nazywa Bohater ? To jakies pomylenie pojec . kim jest bohater?? Pytanie do wlasciwej grupy -- nauczyciela.

    odpowiedz

    • 0 (8)

    Hej , w dniu 21-04-2019 22:39:19 napisał:

    Jak dzieci nie dopuszcza do matury,to będzie wielki skandal. Jak bym miał dzieci w wieku maturalnym, to bym pozwał ZNP do odpowiedzialności...

    odpowiedz

    • -4 (10)

    Fuj, w dniu 21-04-2019 22:41:20 napisał:

    Potrzeba do łopaty jak im źle.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (9)

    Masakra , w dniu 21-04-2019 23:04:41 napisał:

    Pora uwierzyć ze Rola, zawód Nauczyciela to nie łaska Boga a zwykly zawód jak kazdy inny! W piorka porastali nasi nauczyciele. Niech uwierzą, ze bez zwyklego piekarza - chleba do domu nie kupią.! A to co teraz robią dzieciakom i młodzieży. Przyjdzie pora odpokutowac lub pracę zmienic. My rodzice gdzie posyłamy swoje dzieci do swoich szkol widzimy! Jak i co i na czym wam zależy. Tacy na wywiadowkach milosierni a teraz wychodzi prawda na jaw. "ucznie? '" alez skąd kasa"! Jak mozecie olewac dzieciaków? Cokolwiek by sie nie zdarzyło?! To spór miedzy wami a rzadem!!! Moj syn ma zagrożenie z jedego przedmiotu i co? Strajkować będziecie np. do wakacji dziecko ma kupę czasu aby poprawić a Was nie ma - bo kasę chcecie. Ucznia to nie obchodzi ale On najbardziej cierpi. Naprawdę pozwalniajcie sie zmiencie pracę. Niech te etaty ogarna inni kttorym na uczniach zależy

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (11)

    Pacz, w dniu 22-04-2019 02:46:22 napisał:

    Do piszących o nauczycielskie "powołania": z "powołania" nie równa się "za frajer". Poza tym czy wymaga się poczucia "powołania" od hydraulika czy urzędnika? Od nich tez często wiele zależy. Do tych, którzy wysyłają nauczycieli do pracy w markecie? Czy ktokolwiek z was pracował przy marketowej kasie? Czemu postrzegane jest to jak najgorsza kara. Obrazacie tym wielu pracowników, bez których zakupy byłyby nie możliwe (byle dluzsza kolejka i kolejny pracownik przy kasie staje się pragnieniem większości oczekujących w tej kolejce). Do filozofów, nauczonych życia "przy łopacie". Czemu akurat fizyczna praca miałaby pokazać "jak jest na prawdę"? (Może jedynie pokazuje co się dzieje gdy się komuś uczyć nie chciało, ale akurat to nie dotyczy nauczycieli). Do krzyczących o dochodach nauczycieli - a czemu nikogo nie dziwią pieniądze jakie przelewa się przez konta rządzących. Wytykacie wypłatę w wysokości ok 3 tys., a nikogo nie boli np. dodatek dla posłów w ramach wyjazdów służbowych? I jeszcze logistycy co to 40 h tygodniowo za 1500 oferują dla nauczycieli. Nawet jeżeli ktoś by bardzo chciał - fizycznie nie poradzi sobie (chcielibyście by wasze dziecko było pod opieką nauczyciela, który 8 godzinę pracuje? Na pewno jego uwaga oraz nauczanie będą na najwyzszym poziomie). Taki hałas, że kosztem dzieci ten strajk, ale wpisywane bzdury juz na pewno nie odbija się na dzieciakach. Na szczęście nie jestem nauczycielem, w rodzinie tez nie mam nikogo kto by był. Od kilku lat mam d.g. Nikt nigdyniczego nie dał mi " na krzywy ryj". Miałam okazję przekonać się czym jest urzędnicza bezdusznisc jak również roszczeniowosc klientów. Niemniej nawet w takich sytuacjach próbuje najpierw zrozumieć co powoduje człowiekiem. Nie tlumaczyc go, ale wlasnie zrozumiec To właśnie pozwala odpowiednio reagować (oraz weryfikować własne działanie i postawę). Nie każdy kto swoim działaniem pow po duże przykre dla nas skutki jest przeciwko nam (jednak zrozumienie tego jest trudniejsze niż wylewanie bluzów w komentarzach).

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Pacz, w dniu 22-04-2019 02:50:11 napisał:

    *powoduje przykre dla nas skutki

    odpowiedz

    • -4 (14)

    Kazik, w dniu 22-04-2019 08:48:41 napisał:

    Ruzga pogonić strajkujących...

    odpowiedz

    • -2 (10)

    1@2, w dniu 22-04-2019 10:24:36 napisał:

    Bezcenne będą miny nauczycieli po powrocie do szkoły bez podwyżek, - wstyd . Widać do czego można się posunąć z zachłanności.

    odpowiedz

    • 1 (5)

    Karyna, w dniu 22-04-2019 14:41:31 napisał:

    Mam nadzieję że, po powrocie do szkoły nie zacznie się zaraz nadganianie materiału, klasówki sprawdziany po 4,5 na raz,i praca w soboty.............

    odpowiedz

    • 1 (5)

    Rodzic , w dniu 22-04-2019 16:04:29 napisał:

    Gdybyśmy my rodzice nie puszczali dzieci do szkoły bo chcielibyśmy coś ugrać to każdy z nas dostał by kary finansowe a tu proszę nauczyciel może bez konsekwencji strajkować a dzieci się nie liczą gdzie dobro dzieci co?

    odpowiedz

    • 0 (4)

    ona , w dniu 22-04-2019 16:26:06 napisał:

    nauczyciele strajkują tak jak pracują po 2 godziny albo krócej i do domku a ile zarabiają nie odpowiedzą Ci chyba nie wiedzą pełna kompromitacja środowisk nauczycielskich wczesniej jak w budżetówce były zamrożone pensje to nie buntowali się wiadomo dlaczego ... a moze jak wróci PO to bedzie jak dawniej .. nikt nic nie dostał bo nie było z czego .......

    odpowiedz

    • -1 (9)

    obserwator, w dniu 22-04-2019 16:40:21 napisał:

    nauczyciele straikują tak samo jak opozycja blokowała sejm w pamiętnym grudniu ... brakuje mi tylko wielkich porównan tego strajku do wydarzeń historycznych .... może KOD bedzie blowowac matury ...a nauczyciele bedą blokowac drzwi od szkoły i maturzysci beda wchodzić przez okna?czekamy na dalszy ciąg wydarzeń mysle że w głupocie pobiją posłow opozycji ...a jak bedzie lipec wszyscy pojadą na zasłużony urlop do Chorwacji.. ale przed wyjazdem złżą wnioski z 500= oczywiscie z pogardą na zasadzie nie chce ale musze ... takie mam skojarzenia z tym strajkiem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (0)

    Iga, w dniu 23-04-2019 13:45:38 napisał:

    Nauczyciele wrócą jak skończą się wyprawy przed wakacyjne mrocza baluje!! Już wypoczynek z rodzinami maja!! I się z tym nie kryją ze strajk i szkoda im dzieci

    odpowiedz

    • -2 (2)

    Changed , w dniu 23-04-2019 16:48:56 napisał:

    Czemu "oni"maja wracać??nie lepiej zatrudnić Innych?nikt nie jest niezastąpiony

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (5)

    nauczycielka, w dniu 23-04-2019 17:31:57 napisał:

    popieram CHANGED, , STRAJKUJĄCY NAUCZYCIELE precz ze szkół, na wasze miejsce są inni pracownicy, a uczyć może każdy , kto ledwo skończy kurs pedagogiczny

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Przeglądy gaśnic
od 50PLN
Sporządzanie listy płac
od 50PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Prowadzenie akt osobowych
od 30PLN
Prowadzenie kadr i płac dla firm
od 50PLN
Fotoksiążka A4 28 stron
51,00PLN
Bezpłatne kontrolowanie sprawności ustawienia świateł
Konstrukcje stalowe
0

Stopnie alarmowe cyberprzestrzeni? Co oznaczają i czym się charakteryzują?

Stopnie alarmowe są sygnałem dla służb i administracji publicznej# do zachowania szczególnej czujności. W przypadku zagrożenia wystąpieniem zdarzenia o charakterze terrorystycznym dotyczącego systemów teleinformatycznych organów administracji publicznej lub systemów wchodzących w skład infrastruktury krytycznej albo w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia, można wprowadzić jeden z czterech stopni alarmowych CRP. Jakie mamy stopnie alarmowe, kiedy są ogłaszane i czym się charakteryzują?

(czytaj więcej)
0

Zwalczanie nadużyć w komunikacji elektronicznej. Nowe przepisy

W życie wchodzą przepisy przyjęte w ramach# ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej. Od dziś przedsiębiorcy telekomunikacyjni mają obowiązek blokować wiadomości podszywające się pod podmioty publiczne. Jak to działa?

(czytaj więcej)
0

Ujawniono kilka sztuk niewybuchów. Pochodzą z czasów II Wojny Światowej

Podczas prac polowych w #Dużej Cerkwicy zostały znalezione niewybuchy pochodzące z okresu II Wojny Światowej. Niebezpieczne znaleziska do czasu przyjazdu saperów zabezpieczyli policjanci. Funkcjonariusze ostrzegają, że takich przedmiotów pod żadnym pozorem nie wolno dotykać ani przenosić !!!

(czytaj więcej)
0

Pod Bydgoszczą wylądowało UFO? Tajemniczy spodek pod lasem

- To spodek obcej cywilizacji, UFO, a może to jakieś urządzenie szpiegowskie# z innego kraju? - spekulują mieszkańcy Tarkowa Dolnego w powiecie bydgoskim na widok dziwnego pojazdu, który stanął na jednej z łąk pod lasem w powiecie bydgoskim.

(czytaj więcej)