Dziś mamy 28 marca 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

21 kwietnia 2020

List pracownicy sklepu spożywczego. "Ja mogę obsługiwać ludzi, a Panie z urzędu nie?"

Działalność starostwa a działalność sklepów spożywczych – na to zwróciła uwagę #jedna z pracownic sklepu spożywczego. Treść wiadomości poniżej.

Jestem pracownicą sklepu spożywczego. Codzienne obsługuję w maseczce, rękawiczkach i za pleksą około 200 osób. 20 kwietnia wybrałam się do starostwa powiatowego w Nakle nad Notecią, żeby załatwić sprawę, ponieważ podobno urzędy pracują. Gdy pociągnęłam za klamkę, drzwi otworzyła kobieta, ręką wypchnęła mnie na zewnątrz krzycząc zakaz zakaz!! Nie wolno wchodzić!! Numer jest na drzwiach... I zatrzasnęła mi przed oczami mega drzwiami ....stałam jak zamurowana, o co chodzi, ja mogę obsługiwać ludzi, a Panie z urzędu nie?! To dzwonie a tu jakaś kobieta, co zrobiła zaocznie studnia, żeby zostać na stołku mówi mi "dzwoni Pani w czasie epidemii? Chyba jest pani nienormalna, ja pije kawkę z ziomalkami, a Ty....dzwonisz ? Zadzwoń po epidemii, tylko nie zapomnij odłożyć mi ciepłego chlebka z Wyrzyska, jak skończę pić kawę o 15......". Ona ma dzieci, ja mam dzieci i rodzinę czyje życie jest ważniejsze, proszę piszcie...

Materiał: Pracownica sklepu spożywczego

Oceń artykuł: 297 403

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (169) Zgłoś naruszenie zasad

    • 3 (185)

    tomek, w dniu 21-04-2020 10:02:15 napisał:

    urzędasy jak święte krowy

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (119)

    ZochaZgazowni, w dniu 21-04-2020 10:10:33 napisał:

    Niedopuszczalne zachowanie ,wywalić z pracy niech się nauczy..Dużo niecenzuralnych określeń można pisać ,ale poco .

    odpowiedz

    • 7 (193)

    Koniu, w dniu 21-04-2020 10:27:01 napisał:

    Ta "epidemia" pokazuje nam że spokojnie można zwolnić przynajmniej połowę urzędników, a większość spraw nagle da się rozwiązać telefonicznie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 5 (149)

    Witaj , w dniu 21-04-2020 10:28:11 napisał:

    Dodatkowo skrócony czas pracy pytam dlaczego ? Nasuwa się tylko jeden wniosek : za dużo zatrudnionych!!!!!!! Inne osoby muszą pracować w pełnym wymiarze godzin.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (136)

    oaza spokoju, w dniu 21-04-2020 10:35:04 napisał:

    Bo w tym urzędzie pracują rodziny i znajomi tych rodzin a do tego niektórzy urzedasy faktycznie są bardzo opryskliwi w stosunku petentów po prostu inna kasta wszystko w temacie.

    odpowiedz

    • 7 (61)

    MIma, w dniu 21-04-2020 11:07:37 napisał:

    Brak słów.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 27 (123)

    Karo, w dniu 21-04-2020 11:10:53 napisał:

    Skrócony czas pracy (czyli urząd pracuję do 13), a w artykule, że piję kawkę do 15... Poza tym znając osoby ze starostwa żadna nie odpowiedziałaby, że "piję kawkę z ziomalkami". Bzdury wyssane z palca. Dodatkowo żałosne jest to, że Nakło24 to opublikowało.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (5)
    • 1 (99)

    ula, w dniu 21-04-2020 11:17:01 napisał:

    Wobec Pani z urzędu należy wszcząć postępowanie dyscyplinarne i najlepiej jego wynik podać do publicznej wiadomości

    odpowiedz

    • 1 (77)

    A, w dniu 21-04-2020 11:23:55 napisał:

    A co to za praca jeśli nikt nie może nic załatwić, wiem że niektóre urzędy mają skrzynki podawcze .A zresztą może jakieś okienka ,rękawiczki ,maseczki i będzie działać wszystko.A jak nie to na postojowe za połowę pensji.

    odpowiedz

    • 1 (115)

    Mroczanka, w dniu 21-04-2020 11:36:55 napisał:

    Mam jedno pytanie. Po co urzędy zatrudniają tylu pracowników, skoro wszystko można nagle załatwić przez internet/telefon? Normalnie człowiek MUSI poświęcić conajmniej 3 wizyty w urzędzie aby coś załatwić, odsyłają go z pokoju do pokoju, każdy urzędnik mówi co innego. Teraz nagle można złożyć jeden wniosek i wszystko gotowe? Magia?

    odpowiedz

    • 2 (70)

    popieram Mroczankę, w dniu 21-04-2020 12:01:51 napisał:

    i w dodatku zrobione to w znacznie mniejszej obsadzie niż normalnie

    odpowiedz

    • 2 (68)

    Petent, w dniu 21-04-2020 12:03:11 napisał:

    Teraz zamiast pracować, to dają łapkę w dół, - to widać .

    odpowiedz

    • -2 (66)

    Zainteresowana, w dniu 21-04-2020 12:04:21 napisał:

    Lepszy sort i wszystko jasne.Ciekawe czy jak pracują kruczej to czy pensje też zostały obniżone jak to w innych firmach.A może przydały by się kontrole w angielskich urzędach i wtedy by się okazała cz jest potrzebnych swych zastępców,którzy teraz mają zastępców i czy potrzebne jest tyle ludzi którzy siedzą i udają że coś robią.Jest kryzys trzeba zacząć szukać oszczędności.

    odpowiedz

    • 2 (82)

    Teddy, w dniu 21-04-2020 12:16:51 napisał:

    Potwierdzam, od miesiąca próbuję odebrać dowód rejestracyjny i jak zadzwoniłem to pretensje po co dzwonie. Masakra

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 1 (47)

    joomla, w dniu 21-04-2020 12:42:56 napisał:

    Co wolno wojewodzie nie tobie smrodzie. Lepszy sort ma się doskonale. W Polsce jest kasta urzędniczo-partyjna

    odpowiedz

    • 0 (38)

    Piter, w dniu 21-04-2020 12:55:12 napisał:

    Porównajcie pensje inspektorów z lekarzami rodzinnymi i pensje starostów (często bez kwalifikacji) z prokuratorami i sędziami. Pensje są takie jakby inspektor napluł w twarz lekarzowi a starosta prokuratorowi. Dosłownie !!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -8 (28)

    leon, w dniu 21-04-2020 13:01:49 napisał:

    jaka bzdura

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (86)

    Nakielanin, w dniu 21-04-2020 13:18:49 napisał:

    Powiedzcie ludzie czym Pani w aptece ,w markecie na kasie ,w sklepie,listonosz ,kurier ,lekarz ,pielegniarka różni się od urzędniczki? Nie mogą ubrać rękawiczek i masek założyć sobie pleksy? Dlaczego ? Ponieważ są lepsze niż reszta ludzi? I tak cały rok nic nie robią tylko siedzą i piją litry kawy a teraz mają koronaferie i wyganiaja nas jak śmieci !!!

    odpowiedz

    • 4 (44)

    Stefan, w dniu 21-04-2020 13:21:54 napisał:

    Czekają na podwyżkę....

    odpowiedz

    • 16 (44)

    superbohater, w dniu 21-04-2020 13:22:36 napisał:

    jestem jako osoba neutralna : ale nie rozumiem sformułowania " To dzwonie a tu jakaś kobieta, co zrobiła zaocznie studni " ZAOCZNIE ---- jak ktoś skończył zaocznie to niby głupszy ???

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 19 (43)

    Franek, w dniu 21-04-2020 13:45:50 napisał:

    Wstyd za taki artykuł. Pani (notabene niezbyt kulturalna) powinna złożyć oficjalną skargę.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -8 (88)

    Aptekarz , w dniu 21-04-2020 13:47:17 napisał:

    Zobaczcie jak urzędasy dają łapki w dół szok!!! Bronią się jak mogą czepiają jakiś studiów i nie rozumieją co znaczy cytat w artykule A sprawa jest w tym żeby ruszyły się do roboty .Zobaczmy ile jeszcze łapek w dół pójdzie ale to nieważne tylko się ośmieszacie do reszty nieroby

    odpowiedz

    • -8 (86)

    zero, w dniu 21-04-2020 13:50:33 napisał:

    ale się urzędas jakiś wkurzył w 20 minut odwrócili plusy w minusy pod komentarzami. Każdy potrafi wyczyścić historię i cicha oraz ponownie zagłosować, bądź korzystać z okna inognito. Brawo Pani/e Urzędnik/u no brawo! Jesteś zerem

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (73)

    Szkodaslow, w dniu 21-04-2020 13:50:34 napisał:

    Jak zadzwoniłam z pytaniem kiedy mogę przyjść i załatwić u nich pewna sprawę to Pani przez telefon powiedziała mi ze jak przyjdę to zadzwoni na policję i do sanepidu, także naprawdę jeśli chodzi o nasz urząd to jest po prostu wstyd

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (19)

    Trzeźwy, w dniu 21-04-2020 13:50:49 napisał:

    Ludzie Toż to prowokacja. Nie dawajta wpuszczać się w maliny. Że co ! Las wam otwarli. Jeszcze nie sezon na te owoce.

    odpowiedz

    • 5 (51)

    Czytelniczka, w dniu 21-04-2020 13:53:13 napisał:

    Ciekawe co na to Pan Starosta Nakielski? Zobaczymy ,czy wyciągnie konsekwencje wobec swoich pracownikow? Pracownicy urzędów chyba zapomnieli , że pracują dla petentów nie odwrotnie!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -12 (48)

    ja, w dniu 21-04-2020 13:56:08 napisał:

    Jechać z nimi i z belframi!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 3 (55)

    Petent, w dniu 21-04-2020 14:02:23 napisał:

    Podczas epidemii wirusa wyszło na jaw, że że urzędy nie są potrzebne. Nawet nie raczą odpowiedzieć na pisma wysyłane poprzez rządową platformę ePuap z podpisem uwierzytelnionym. Na urzędników nie można liczyć; większość z nich tylko czeka na najdrobniejszy błąd petenta aby mu wlepić mandat lub co najmniej przeciągać w nieskończoność załatwienie sprawy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 2 (58)

    Mieszkaniec , w dniu 21-04-2020 14:13:19 napisał:

    Czytając tę komentarze zauważam ,że ten artykuł tak naprawdę rozwiązał ludziom języki i piszą to co ich boli, jak urzędnicy nas traktują jak śmieci ,wyganiają ,przeciągają sprawy zatrzaskują nam drzw przed nosem każdy z nas przynajmniej raz w życiu został tak potraktowany a teraz w czasach wirusa to już przeszli samych siebie trzeba zrobić z tym porządek !!! Ten artykuł nie skończy się w Nakle 24 to jest dopiero początek

    odpowiedz

    • 2 (50)

    taka prawda, w dniu 21-04-2020 14:25:50 napisał:

    Moim zdaniem powinni chociaż 10 osób dziennie przyjąć no bez przesady. Przecież każdy jest zabezpieczony . W sklepach są bardziej narażeni i jakoś pracują, ja też np. Pracuje i żyje.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 0 (50)

    Państwo, w dniu 21-04-2020 14:26:00 napisał:

    Dobrze że znalazł się ktoś kto pokazał podział ludzi na lepszy i gorszy sort. Jedni się okopali za biurkami, piją kawę i ciągną kasę a gorszy sort zapieprza lub jest na bezpłatnym, płatnym, przymusowym urlopie albo na bezrobociu

    odpowiedz

    • 22 (94)

    ChangeMyMind, w dniu 21-04-2020 14:27:37 napisał:

    Sprawy urzędowe w obecnej sytuacji (pandemii jakby ktoś nie wiedział) schodzą na dalszy plan. Kolejna sprawa poziom wypowiedzi 'pani ekspedientki' jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Pragnę zauważyć że praca w urzędzie wymaga znajomości wielu przepisów prawnych i procedur związanych ze stanowiskiem. Pani ekspedientka to nabija na kasę i wsio (nie chcę jej umniejszać). Tyle razy co byłem w urzędach zawsze udawało mi się zawsze załatwić wiele spraw od ręki... tylko trzeba jednak umieć słuchać (nie wszyscy to potrafią). Nie spotkałem się z przysłowiowym piciem 'kawusi z kumpelami', ba nawet urzędnicy nie zawsze mają czas by spożyć posiłek, w czasie, gdy przychodzą petenci. Poziom takiego dziennikarstwa i wypowiedzi pani to niziny intelektualne. Pozdrawiam

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • -4 (72)

    obserwator, w dniu 21-04-2020 14:31:49 napisał:

    Pojawiła się gwałtownie ilość łapek w dół pewnie urzędasy zamiast pracować siedzą w necie i lajkują

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (39)

    Propaganda , w dniu 21-04-2020 14:37:26 napisał:

    Do obserwatora. Też to zauważyłem. Dziwne to jakieś

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (37)

    Ania, w dniu 21-04-2020 14:39:40 napisał:

    Nie ważne jaka praca w każdej pracy kto ma styczność z ludźmi trzeba zachować kulturę A czym się różni stanowisko urzędnika A sklepowa...praca jest pracą..... mogła grzecznie poinformować i wytłumaczyć A nie pokazywać gorszy humork....

    odpowiedz

    • -2 (50)

    Ekspedientka, w dniu 21-04-2020 14:46:29 napisał:

    My głupie i niewyksztalcone ekspedientki ,które umiemy liczyć tylko do 10 dziękują Panu z urzędu który właśnie nas opisał Brawo!!! Takie zdanie mają o nas urzędasy i to dlatego schował się pod biurko a my codzienne się narażamy dlaczego? Bo urzędnik jest mądry i wykształcony i ma większe prawo żeby żyć..

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -2 (52)

    urzeedasy, w dniu 21-04-2020 14:54:43 napisał:

    po 15 bedzie spokoj z lapkami w dol. Zaczną jutro po kawie.

    odpowiedz

    • 0 (46)

    Paulina , w dniu 21-04-2020 15:13:20 napisał:

    Ale się ośmieszyli tymi łapkami dół inteligencja na wyższym poziomie

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 14 (24)

    Didi, w dniu 21-04-2020 15:20:56 napisał:

    łapki w dół, łapki w dół, łapki w dól... nie zesrajcie się z tym.

    odpowiedz

    • 12 (42)

    kora, w dniu 21-04-2020 15:25:38 napisał:

    Wiele zawodów pracuje normalnie. Nie popadajmy w paranoje. Jak zazdrościsz to idź pracować do urzędu albo do szkoły i będziesz zadowolona. Co tyczy się studiów to ja również studiowałam zaocznie i nie czuje się przez to mniej kompetentna. Studia zaoczne wybierają przeważnie osoby, których rodziców nie stać na ich utrzymanie przez kolejnych 5 lat. Nie jestem urzędniczką

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (37)

    żabka , w dniu 21-04-2020 15:26:58 napisał:

    Daleko nie szukać ZUS Nakło ile tam pracuje kobitek po znajomości nazwiskami można jechać.a jak dzwonisz bo paniusie nie przyjmują to nawet dobrze informacji podać nie potrafią.Żenada.moze w końcu ktoś się za to weżnie.Brawo dla pani.pozdrawiam

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (47)

    M, w dniu 21-04-2020 15:31:32 napisał:

    Korzyści z Pandemi, zabarykadować się w biurze i straszyć policją!.

    odpowiedz

    • 0 (24)

    Nakło , w dniu 21-04-2020 15:41:06 napisał:

    Jak to mówią w tym państwie są równi i równiejsi Nie ma co się przejmować trzeba ich traktować jak oni zwykłego człowieka

    odpowiedz

    • 9 (19)

    Monika, w dniu 21-04-2020 15:45:06 napisał:

    Ludzie nie rozumiecie że tu nie chodzi o obrażanie osób które skończyły studia zaocznie tylko Pań które kilka lat temu masowo robiły studia lub matury żeby pozostać na swoich stołkach w urzędach. Wiem to ponieważ gdy skladałam CV do urzędów nie miałam szans na pracę nawet z bardzo wysokim wykształceniem ani też żadnych znajomości po mamie tacie itd.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 14 (22)

    Michał, w dniu 21-04-2020 15:54:30 napisał:

    Dobrze że w starostwie wszystkie rozmowy są nagrywane. Sprawa się szybko wyjaśni.

    odpowiedz

    • 7 (17)

    Zbych, w dniu 21-04-2020 16:33:45 napisał:

    Dokładnie powinniście puszczać te nagrania publiczne żeby ludzie słyszeli jak po hamsku odnoszą się pracownicy urzędu do klientów brawo dobry pomysł

    odpowiedz

    • 10 (16)

    Obserwator, w dniu 21-04-2020 16:50:14 napisał:

    Administracja państwowa do redukcji 30% od dołu do góry,po co tylu vice ministrów,starostów,burmistrzów itp Wszystkich lekarzy na posadach państowych,w Sejmie,Senacie zagonić do leczenia ludzi.

    odpowiedz

    • 20 (42)

    nakielanin, w dniu 21-04-2020 16:55:00 napisał:

    Widać, że ktoś bardzo podkoloryzował zaistniała sytuacje i niestety nie wykazał się zbytnio inteligencją. Serio myślicie że ktokolwiek z urzędników odezwałby się w taki sposób? A druga sprawa praca w urzędzie nie jest latwa tak jak wam sie wszystkim wydaje, marne wynagrodzenie,mnostwo biurokracji, q do tego często nieuprzejmi petenci i stale zmieniające się i niejasne przepisy. To już nie te czasy że siedzi i pije sie kawke. Kolejna sprawda jest epidemia a sprawy urzedowe nie sa zbyt pilne a ludzie i tak przychodzą bo się nudza w domi na pracy zdalnej itd. A zakupy są jednak pilniejsza sprawą.

    odpowiedz

    • 10 (36)

    Ola, w dniu 21-04-2020 17:15:41 napisał:

    Jesteście takie mądre w tych urzędach a nie ogarniacie tematu że zwykla kobieta pracująca w sklepie pisząc do redakcji użyła przenośni ! Sprawdź sobie w słowniku języka polskiego co to znaczy.Naprawdę wasze wykształcenie pozostawia wiele do życzenia aż boję się myśleć jak interpretujecie te nowe przepisy tam dopiero musi być masakra

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (32)

    .monia, w dniu 21-04-2020 17:22:29 napisał:

    Święte krowy jakby za karę siedziały...

    odpowiedz

    • 0 (24)

    Ja, w dniu 21-04-2020 18:17:03 napisał:

    Cieszę się ze mnie to nie spotkało Przemoc w starostwie To byłby dobry tytuł artykułu

    odpowiedz

    • 0 (24)

    Olka, w dniu 21-04-2020 18:20:59 napisał:

    Czy ktoś z was drodzy komentujący zauważył, ze urzędniczka ją pchnęła?! Ogarniacie? Wyprosiła z użyciem siły Masakra.

    odpowiedz

    • -1 (17)

    Haha, w dniu 21-04-2020 18:23:55 napisał:

    Chociaż jedna tam pracuje powinni dac jej podwyżkę podobno dobrze zna jakieś sztuki walki to ją na wejściu postawili!!!

    odpowiedz

    • -2 (28)

    Komuchy, w dniu 21-04-2020 18:43:28 napisał:

    Żadne inne wydarzenie w tym roku nie miało takiego zainteresowania w postaci zostawionych łapek na tym portalu. Ale ktoś się zdenerwowal z tego urzędu. Prawda boli oj boli.

    odpowiedz

    • 5 (19)

    6263, w dniu 21-04-2020 18:58:12 napisał:

    Myślę, że większość osób przychodzi do urzędu 3 razy na rok i nie jest świadomy jakie są przepisy, ale najważniejsze, że umie klepać na prawo i lewo

    odpowiedz

    • -1 (21)

    Ola, w dniu 21-04-2020 19:01:13 napisał:

    Tak święta prawda ktoś zwrócił uwagę na dyskryminację zwykłych obywateli i ktoś bardzo się zdenerwował i pracuje nad tymi łapkami w dół wiadomo kto!

    odpowiedz

    • 2 (12)

    r, w dniu 21-04-2020 19:09:37 napisał:

    zond nas olewa z gury a wy czepiacie sie biednych orzednikow

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (30)

    Jaro, w dniu 21-04-2020 19:48:05 napisał:

    Dla wszystkich Urzędasów!. Odgradzajcie się dalej.Kiedyś te hulanka minie a wtedy każdy z nas da wam do zrozumienia co o was myśli podczas kolejek po tych wczasach.I my na was płacimy podatki! ku..wa ma..!!!!!

    odpowiedz

    • 25 (47)

    nakielanin, w dniu 21-04-2020 20:07:30 napisał:

    Ja jako urzędas powiem Wam jak to wygląda z naszej strony. Po 1 "na nas płacicie podatki" - urzędnicy również płacą podatki ;) po 2 to prawda, że wymagamy od Was często mnóstwa dokumentów i prosimy nieraz o poprawianie kilkukrotne, ale my jesteśmy z tego rozliczani, są kontrole z różnych instytucji, też nam się często ta biurokracja nie podoba, ale musimy tego wymagać, bo takie są przepisy 3 tak, można byłoby uprościć wszystko i mniej urzędników byłoby potrzebnych, ale nie my ustalamy prawo w Polsce, takie uwagi to proszę mieć do rządzących po 4 petenci często przychodzą zdenerwowani, obrazaja nas nawet gdy próbujemy pomóc, nie brakuje często przekleństw po 5 staram się przynajmniej ja być zawsze uprzejmy i pomocny a mam wrażenie, że ludzie to wykorzystują pozwalając sobie wtedy na chamskie uwagi po 6 nie wszyscy pracują po znajomości po 7 prace w urzędzie często zaczyna się od roku na stażu za 900 zł, niektórzy po kilkunastu latach zarabiają okolice minimalnej, tylko dyrektorzy i szefostwo może liczyć na dobre wynagrodzenie po 8 w obecnej sytuacji udzie przychodzą naprawdę ze sprawami, które mogą poczekać narażając nie tylko pracowników, ale samych siebie, przez kilka lat nie załatwili danej sprawy, ale teraz muszą koniecznie i nagle jest bardzo pilna po 9 przepisy się ciągle zmieniają, są niejasne, rózne urzędy inaczej interpretują, trzeba się ciągle kształcić po 10 to nie czasy, gdzie sie siedzi w urzędzie i nic nie robi, czesto zostajemy po godzinach, nawet nieraz nie można zjeść śniadania bo jak ktoś zauważy to już są komentarze, że nic nie robimy, że ktoś czeka a my sobie jemy itd. Nie piszę tego, żeby narzekać jak to jest ciężko być urzędasem, ale warto czasami spojrzeć głębiej na daną sprawę zamiast wylewać tyle jadu i złośliwości. I fakt może starostwo przesadza z tymi obostrzeniami, ale ten hejt jest zdecydowanie przesadzony i ta naciagana, podkoloryzowane czy jak to woli w przenośni historia jest po prostu słaba i krzywdząca

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (4)
    • -1 (21)

    Ziomal, w dniu 21-04-2020 20:08:43 napisał:

    A co wy sobie myślicie żeby pracować w Starostwie trzeba mieć 24 lata studiów i to jeszcze na Harwardzie żeby te przepisy nowe ogarnąć teraz już wiecie dlaczego są tak chronieni!!! Oni są elitą nie to co ta cała reszta w bankach aptekach marketach itd.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (32)

    marynia, w dniu 21-04-2020 20:11:41 napisał:

    Koronawakacje sobie niektórzy zrobili przy okazji tragedii

    odpowiedz

    • -2 (34)

    Ez, w dniu 21-04-2020 20:34:55 napisał:

    To jest kpina,żeby wszystkie urzędy były pozamykane dla kogo one są?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (25)

    urzędasy , w dniu 21-04-2020 21:32:41 napisał:

    a co imi przeszkadzacie w pracy? paznokcie same się nie pomalują

    odpowiedz

    • 17 (39)

    Pioter, w dniu 21-04-2020 21:37:08 napisał:

    I właśnie takie chamy jak właściciele powyższych komentarzy przychodzą do urzędów .... wszystko w temacie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 14 (30)

    Sga, w dniu 21-04-2020 23:27:58 napisał:

    Skoro wszystkim tak źle, bo są narażeni, np. pracują jako ekspedientki to po co wybór tego zawodu ? Każdy jest kowalem własnego losu. Nie było innej pracy? Do innej pracy brak wykształcenia? No cóż ;] Z taką kulturą jak powyżej mało kto może oceniać zachowania innych ludzi. Do Pani z artykułu: chciała Pani zrobić sensację ? To się udało, ale takie sprawy załatwia się inaczej. ;)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 21 (31)

    Ewa, w dniu 21-04-2020 23:53:02 napisał:

    Nie rozumiem Pani Sprzedawczyni. Jak tak było, jak Pani opisuje, to dlaczego nie załatwiła Pani sprawy w inny sposób, po ludzku. Jak Pani poczuła się urażona, to przecież mogła Pani napisać skargę do Starosty na tą konkretną osobę. A jak Pani nie wiedziała jak pracownik się nazywa, to zostałoby ustalone wewnętrznie. Zastanawia mnie czy, Wy wszyscy tu piszący te komentarze negatywne i Pani Pracownica sklepu spożywczego, zawsze byliście mili, życzliwi do drugiej osoby (urzędnika, sprzedawcy, kuriera, mechanika itd.)? Nigdy nie byliście frechowni, nie byliście na "dzień dobry" wrogo nastawieni, nie mieliscie pretensji o coś do tych osób, które w jakimś stopniu Wam służą? Czy zawsze macie ten dobry dzień, nigdy gorszego dnia, który powoduje, że jesteście nerwowi albo czymś zmartwieni? Tylko w tych komentarzach atakowani urzędnicy, a czy wszyscy pracownicy sklepów, fryzjerzy, recepcjoniści są idealni? Ja twierdzę, że nie ma ludzi idealnych. Niech każdy zastanowi się nad swoim zachowaniem, jak wykonuje pracę swoją, i jak odnosi się do swoich petentów/klientów. A co do czasu pandemii - wszyscy jedziemy na jednym wózku, wszyscy mamy odgórnie narzucone jakieś przepisy. Cieszcie się, że macie pracę jaką macie. A czy Pracownica sklepu spożywczego chciałaby się ze mną zamienić i być bez wypłaty?! Ja pracuję w firmie. Od 2 tygodni wiekszość jest na urlopach BEZPŁATNYCH. Ja również. Firma nie zarabia, to nie ma na pensję.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • -9 (23)

    xx, w dniu 22-04-2020 05:26:31 napisał:

    urzędasy mają koronowczasy===do kasy po 3 osoby to do biurka urzędasa tak samo po 3 osoby wszystko w temacie jak równość to równość -- witajcie w demokratycznej postkomunie

    odpowiedz

    • 22 (30)

    Ewa, w dniu 22-04-2020 06:33:10 napisał:

    Tylko w Polsce szerzenie nienawiść i zawiści i ten portal dokładnie to robi!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -5 (19)

    haha, w dniu 22-04-2020 07:05:02 napisał:

    uwaga zaczynamy od nowa przedstawienia 164 do 249 dla łapek w dół na godzinę 7 dnia 22. Zobaczymy ile do godziny 13 uzbieram "minusów"

    odpowiedz

    • -2 (10)

    sprzedawca, w dniu 22-04-2020 07:12:33 napisał:

    a co z 40-godzinnym tygodniem pracy pracowników samorządowych?

    odpowiedz

    • 30 (38)

    naklok, w dniu 22-04-2020 07:14:33 napisał:

    Najpierw narzekaliście na taksówkarzy, potem na lekarzy, pisaliście ze nakielski szpital to umieralnia, następnie dostało się nauczycielom, ostatnio pracownikom sanepidu. A teraz czas na urzędników. Widzę, że jedynym szanowanym zawodem wśród społeczności nakielskiej jest kasjer w Biedronce.

    odpowiedz

    • 0 (18)

    Nakielanin, w dniu 22-04-2020 07:34:14 napisał:

    A ja mam pytanie czy wszyscy dostaną obcięte pensje Ci co pracują w urzędach,w końcu nie pracują po 8 godzin...

    odpowiedz

    • 16 (34)

    xyz, w dniu 22-04-2020 08:04:52 napisał:

    Zdziwiona jestem, że redakcja pozwala na taką eskalację... Przecież to jest odwieczny problem pokoleniowy. Każdy układa swoje życie sam. Jeśli ktoś się nie uczył to trudno żeby miał w przyszłości super pracę. (chyba że jest "Misiewiczem" - to co innego). Nie bronię urzędu ale też nie potępię. Obecnie jest stan pandemii - takiej sytuacji nie było w naszej historii - wszyscy się uczymy żyć i przetrwać. Gdyby "korona" sparaliżował prace Starostwa to nie wiem czy ta Pani zdaje sobie sprawę jak poważne miałoby to konsekwencje. Zarejestrować samochód można później ale pod Starostwo podlegają Szpital , szkoły, wodociągi i wiele innych instytucji zależnych od ich decyzji. Nie będę tego tłumaczyć, bo z głupotą się nie dyskutuje... Wiele decyzji narzuconych jest na pewno odgórnie z Ministerstwa ze względów bezpieczeństwa. A że Pani sprzedawczyni trafiła może na gorszy humor pani z Powiatu. No cóż kto z nas nie ma gorszego dnia. A często niestety ludzie już idą źle nastawieni a chcieliby żeby każdy koło nich skakał. Ja też byłam w tym okresie załatwiać swoja sprawę w Powiecie ale zanim poszłam, sprawdziłam na stronie internetowej jak urząd pracuje. Wszystko w temacie. A Pani pewnie facebooka to 200 razy dziennie przegląda ale innych stron to już nie obsłuży. Tak na koniec może jednak wszyscy uspokójmy swoje emocje, bo ten koronawirus nas nie zabije tylko nerwy i brak życzliwości. Zdrowia i spokoju wszystkim życzę :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -2 (16)

    Anna, w dniu 22-04-2020 10:09:01 napisał:

    Najlepszy jest fakt że w urzędzie pracy ofert nie ma ale jak przychodzi paniusia lub Panuś z urzędu dostaje staż lub roboty publiczne.... I co chwila inna funkcja żeby było ok...

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (5)

    PiS?, w dniu 22-04-2020 10:59:59 napisał:

    Zanim zagłosujecie to się zastanówcie.

    odpowiedz

    • 7 (11)

    Cynik, w dniu 22-04-2020 11:54:51 napisał:

    Każdy widzi jak to jest.. Żołnierz zawodowy chce pracować jak jest pokój, gdy jest wojna najlepiej chciałby zmienić zawód. Policjant również chciałby pracować gdy w kraju jest spokój , porządek i zdyscyplinowani obywatele. Lekarz gdy jest zdrowe społeczeństwo i niewiele jest co do roboty. Ekspedientka również gdy jest mało klientów itd. Natomiast prawda jest taka że żołnierz potrzebny jest na czas wojny,policjant na czas nieporządku lub czas nieprzestrzegania prawa, lekarz na czas choroby, ,,urzędnik na czas załatwiania i obsługi petentów praktycznie wtedy kiedy są petenci" , ekspedientka na czas kiedy są klienci. Pewnie każdy by chciał wykonywać pracę która jest nikomu potrzebna czyli zasadniczo nic nie robić byleby była wypłata a to już absurd. Na pandemii takiej jak ta świat się nie kończy ,(PRZYKŁAD CHIN ) przykro że sporo osób słabszych i starszych odejdzie jest to cena nieodpowiedzialności nas którzy uczestniczyli w przenoszeniu zarazków żadna ustawa tego nie zatrzyma. Świat musi iść dalej ludzie muszą żyć ,urzędy muszą pracować, ekspedientki muszą sprzedawać ,nauczyciele muszą uczyć,policjanci pilnować porządku a żołnierz musi bronić kraju.Zadziwiające jest że lekarze ,pielęgniarki nie za dużo narzekają i wypełniają swoją powinność mimo największego zagrożenia. jakie porównywalne zagrożenie ma urzędnik w porównaniu do pozostałych przy spełnieniu podstawowych zabezpieczeń odpowiedzcie sobie sami a rozważania typu kto wyuczony douczony ,swój nie swój, lepszy gorszy sort. odpowiedzmy sobie na pytanie kto może zrobić coś dla nas wszystkich by przetrwać trudny czas i coś zrobić dla społeczności lub na tym kryzysie cwaniactwem coś zarobić i wykorzystać, przykład cwaniaków z ceną maseczek.masz taką pracę na jaką się zgodziłeś to powinieneś ją wykonywać w dobrych czasach ale i w trudnych tutaj wyboru już nie ma ot i wszystko czy to takie trudne.

    odpowiedz

    • 3 (5)

    DINO, w dniu 22-04-2020 12:10:00 napisał:

    ZOSTAŃ W DOMU

    odpowiedz

    • -10 (10)

    PIS rządzi, w dniu 22-04-2020 14:55:55 napisał:

    lewackie miasto, lewackie zasady

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 12 (20)

    Szubinianka, w dniu 22-04-2020 17:21:00 napisał:

    Proponuję aby Redakcja nie publikowała każdego listu, tylko najpierw zweryfikowała treść. Każda instytucja ma swoje standardy obsługi klienta/petenta i nie sądzę aby autorka listu takie słowa usłyszała od urzędniczki. Sianie nienawiści, hejtu, nagonka na określone grupy społeczne czy też konkretne osoby jest niedopuszczalna i powinna być karana. Wystarczy przeczytać komentarze powyżej by zobaczyć ile po tak głupim liście wylało się jadu, nienawiści, frustracji u czytelników. Czy takie zachowania są normalne? Czy takie zachowania (nieważne w sieci czy w życiu realnym) muszą być codziennością w i tak już trudnych czasach? Jesteś zły/wkurzony/wściekły - idź do lasu, pobiegaj, wykrzycz się, rozładuj napięcie w dobry sposób, ale upuszczaj swojego jadu w kierunku innych osób. To nigdy nie przynosi niczego dobrego. Co zasiejesz, to zbierzesz. Dobro wraca, ale wyrządzone zło również. Zastanówmy się zanim coś napiszemy. Ochłońmy. Zrelaksujmy się. Wtedy spojrzymy na wiele spraw inaczej. Bądźmy dla siebie dobrzy.

    odpowiedz

    • -3 (9)

    waw, w dniu 22-04-2020 19:10:22 napisał:

    Powyższy wpis jest próbą szantażu ,niepotrzebnym usprawiedliwianiem arogancji ,mającym na celu wskazanie ,że to petent ma przychodzić do urzędu na kolanach. Ludzie i tak wiedzą swoje i niepotrzebny jest bełkot z podtekstem obwiniającym petenta.Od relacji międzyludzkich są specjaliści ,a nie wypociny szubinianki

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 3 (5)

    Jurs, w dniu 22-04-2020 21:01:19 napisał:

    Nie obrazajcie ludzi to przykre ...to tak jak kiedyś Polacy za granicą jak Polak to złodziej nie wsadzajmy wszystkich do jednej beczki

    odpowiedz

    • -3 (13)

    Kamila, w dniu 23-04-2020 08:08:19 napisał:

    Mnie wcale nie dziwi ta eskalacja negatywnych wypowiedzi! I zgadzam się całkowicie, że zamknięcie urzędów to była i jest przesada. Dlaczego? A no dlatego, że w urzędach są biura. W tychże biurach panie są oddzielone od siebie biurkami, dość często również mają odrębne stanowisko pracy. Więc są disc bezpieczne już i bez tej epidemii. Ale wracając do tematu. Wystarczyłyby szyby plastikowe takie jak w sklepach. Butelki z płynami do dezynfekcji rąk i przyjmowanie umowne ograniczonej liczby petentów. Można? Oczywiście, że można.Czy pani(pan) urzędnik wychodząc z biura nie idzie po zakupy? Nie ma kontaktu z postronnymi osobami? Oczywiście, że ma, więc uważam, że kilka osób przyjętych ze swoimi sprawami nie jest katastrofą. Juz pomijając ekspedientki. Panie w MOPS pracują, opiekunki środowiskowe również, DPS także. Wystarczy dobra wola i wszystko można. A z takim podejściem jakie okazali nam Nakielscy notable i urzędnicy to do czasu odkrycia szczepionki będą zabunkrowani jakby conajmniej promieniowanie było a nie pandemia. Dlaczego to pisze. A no dlatego, że jesteś zwykłym obywatelem. I każe mi się wracać do normalności. Więc uważam, że tyczy się to WSZYSTKICH.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 1 (7)

    Gość, w dniu 23-04-2020 15:49:17 napisał:

    Popieram Pana Urzednika. Praca za grosze i po godzinach, dokształcanie w swoim zakresie. A ludzie wiecznie na urzędników wyzywają. Współczuje

    odpowiedz

    • -2 (6)

    Gosc, w dniu 23-04-2020 17:05:39 napisał:

    Może trochę ubarwiony artykuł ale w wielu przypadkach tak jest. Czy panie sprzedające są gorszego sortu. NIE. UKŁON W ICH STRONĘ. DZIĘKUJĘ.

    odpowiedz

    • 5 (7)

    Anna, w dniu 23-04-2020 18:01:14 napisał:

    Zamiast użalać się tutaj powinna pani złożyć skargę oficjalnie. Nie bardzo wierzę w podobną "pyskówkę"

    odpowiedz

    • -4 (4)

    Nakielanin , w dniu 23-04-2020 20:00:42 napisał:

    Kolejna osoba która nie chodziła na język polski i nie rozumie że to była przenośna ! Czy nikt tu nie zrozumie że chodziło o zwrócenie uwagi na bezczynność urzędników w odniesieniu od reszty społeczeństwa która codziennie normalne pracuje podczas gdy pracownicy urzędu siedzą odizolowani od reszty żeby się nie zarazić! I wszystko w temacie.

    odpowiedz

    • -2 (4)

    Ala, w dniu 23-04-2020 20:18:05 napisał:

    Uważam, że lekarze, pielęgniarki,sprzedawcy narażają życie dswoje i rodziny, a panie z biura siedzą sobie w domku i się śmieją. Za co właściwie biorą pieniądze, za jakąś tabeleczkę, ptzecież klientów nie obsługują.

    odpowiedz

    • -2 (6)

    Prawda boli, w dniu 23-04-2020 20:36:44 napisał:

    Jutro mają wywiesić afisz na Starostwie Petentow żegnamy bo w dupie was mamy " To ironia jakby jakiś urzędnik nie wiedział ha ha ha

    odpowiedz

    • 0 (2)

    Janusz, w dniu 27-04-2020 14:01:57 napisał:

    Moim zdaniem starostwo podjęło odpowiednie kroki usuwając bezpośrednią obsługę interesantów. Umówmy się – nie ma co porównywać pracownika urzędu oraz pracownika sklepu. Dlaczego? Ano dlatego, że zakupy w sklepie trzeba zrobić i jest to niezbędna rzecz do przetrwania dla każdego. W niektórych większych miastach idzie zamówić wybrane produkty wybrane z supermarketów z dostawą do domu, ale w naszym małym mieście nie funkcjonuje to na taką skalę, by każdy mógł swobodnie z takiej opcji sobie skorzystać. Oczywiście szanuję wszystkich pracowników sklepu, ale nie mogą oni się porównywać do każdego innego zawodu czy stanowiska, bo to się mija z celem. Sprawy urzędowe mogą trochę poczekać, a te najpilniejsze są oczywiście załatwiane w tradycyjny sposób, wystarczy umówić się na wizytę. Dzięki wprowadzonym ograniczeniom setki osób nie będą musiały wychodzić z domu specjalnie po to, by załatwić swoje sprawy w starostwie, co tylko wpłynie korzystnie na nasze zdrowie w dobie epidemii. Nie daj bóg, jakiś urzędnik byłby zarażony koronawirusem i dowiedziałby się o tym po tygodniu, w międzyczasie obsługując wielu interesantów? Do takich sytuacji nie można dopuścić! Jasne, że pracownicy sklepów również mogą zarazić klientów, ale tak jak wspomniałem wcześniej – kupić żywność i inne niezbędne artykuły po prostu trzeba, nie ma dla tej czynności w tej chwili żadnej ogólnodostępnej alternatywy.

    odpowiedz

    • 1 (7)

    Koleś , w dniu 27-04-2020 16:18:43 napisał:

    Janusz, czy Twoja żona to Bożena? Ło matko aleś wymyślił. Pani w urzędzie nie musi, pani w sklepie musi. Szok. I powiem Tobie, że jeśli nie ma innej alternatywy dla załatwienia spraw w urzędzie, to pani z urzędu powinna tak samo przybrać przylbice, maskę, rękawiczki i zasuwać, a nie trzaskać petentowi przed nosem. Od tego jest. I o ile pani w sklepie 0laci prywatny przedsiębiorca, o tyle pania w urzędzie utrzymują za moje podatki.

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Bezpłatne kontrolowanie sprawności układu kierowniczego
Bezpłatne kontrolowanie sprawności zawieszenia
Szkolenia bhp okresowe
od 70PLN
Szkolenia p.poż.
od 50PLN
Instrukcja bezpieczeństwa pożarowego
od 500PLN
Ramka wodna na zdjęcie
25,90PLN
Balustrady Bramy Ogrodzenia
Szkolenia bhp wstępne
od 30PLN
0

Stopnie alarmowe cyberprzestrzeni? Co oznaczają i czym się charakteryzują?

Stopnie alarmowe są sygnałem dla służb i administracji publicznej# do zachowania szczególnej czujności. W przypadku zagrożenia wystąpieniem zdarzenia o charakterze terrorystycznym dotyczącego systemów teleinformatycznych organów administracji publicznej lub systemów wchodzących w skład infrastruktury krytycznej albo w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia, można wprowadzić jeden z czterech stopni alarmowych CRP. Jakie mamy stopnie alarmowe, kiedy są ogłaszane i czym się charakteryzują?

(czytaj więcej)
0

Zwalczanie nadużyć w komunikacji elektronicznej. Nowe przepisy

W życie wchodzą przepisy przyjęte w ramach# ustawy o zwalczaniu nadużyć w komunikacji elektronicznej. Od dziś przedsiębiorcy telekomunikacyjni mają obowiązek blokować wiadomości podszywające się pod podmioty publiczne. Jak to działa?

(czytaj więcej)
0

Ujawniono kilka sztuk niewybuchów. Pochodzą z czasów II Wojny Światowej

Podczas prac polowych w #Dużej Cerkwicy zostały znalezione niewybuchy pochodzące z okresu II Wojny Światowej. Niebezpieczne znaleziska do czasu przyjazdu saperów zabezpieczyli policjanci. Funkcjonariusze ostrzegają, że takich przedmiotów pod żadnym pozorem nie wolno dotykać ani przenosić !!!

(czytaj więcej)
0

Pod Bydgoszczą wylądowało UFO? Tajemniczy spodek pod lasem

- To spodek obcej cywilizacji, UFO, a może to jakieś urządzenie szpiegowskie# z innego kraju? - spekulują mieszkańcy Tarkowa Dolnego w powiecie bydgoskim na widok dziwnego pojazdu, który stanął na jednej z łąk pod lasem w powiecie bydgoskim.

(czytaj więcej)