Dziś mamy 29 marca 2024, piątek, imieniny obchodzą:

09 listopada 2018
Obsadzanie stanowisk w Radze Powiatu

Antoni Zbylut wydał oświadczenie. Jest oficjalne poparcie

Pod naciskiem posłów Prawa i Sprawiedliwości burmistrz Nakła nad Notecią prowadzi starania o usadowienie na stanowisku starosty powiatowego w Nakle nad Notecią byłego burmistrza Kcyni, który nie jest radnym rady powiatu działacza SLD, Piotra Hemmerlinga.

Ponadto stara się stworzyć układ polityczny gwarantujący stanowisko wice–starosty, nie będącej radną rady powiatu nakielskiego, dla działaczki Prawa i Sprawiedliwości  Anny Maćkowskiej. Oświadczam, iż jako radny rady powiatu nakielskiego jestem przeciwny tego rodzaju praktykom i nie mam  nic wspólnego z tworzeniem władz powiatu przez osoby nie będące radnymi lecz działaczami politycznymi, którym się coś należy z racji „bycia”.

Oświadczenie

Antoni Zbylut
Radny Rady Powiatu w Nakle nad Notecią

 

"W nawiązaniu do oświadczenia radnego Antoniego Zbyluta oświadczam, że podzielam jego zdanie i podpisuję się również pod tym oświadczeniem".

Zbigniew Sabaciński

 


Oceń artykuł: 225 39

Czytaj również

udostępnij na FB

Komentarze (213) Zgłoś naruszenie zasad

    • 57 (77)

    szubinianaka, w dniu 09-11-2018 12:54:36 napisał:

    Zaczyna się kumoterstwo obsadzanie swoich znajomków takie są praktyki przedstawicieli ugrupowania Pis ,brak słów brawo dla Pana Antoniego za odwagę i nie godzenie się na takie praktyki

    odpowiedz

    • 38 (64)

    Obserwator, w dniu 09-11-2018 13:00:09 napisał:

    Brawo to jest powaźny i uczciwy człowiek.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 42 (52)

    Maniek, w dniu 09-11-2018 13:03:58 napisał:

    Każdy kto chciał brać udział kierowaniu powiatem mógł do niego startować. Burmistrzowie i wójtowie z tego co wiem zajmują się swoimi gminami, a nie powiatem. Czy to wam nie wygląda na wsadzenie nosa w nieswoje sprawy? Niech każdy sobie rządzi na swoim podwórku. A ci co startowali i się nie dostali powinni uszanować wolę wyborców. A tu się dowiadujemy, że próbuje się pewne osoby na siłę usadzić na dobrze płatnym stołku. Źle świadczy to o tych osobach i o tych, którzy im w tym pomagają. Szkoda, że kolejne wybory za 5 lat.

    odpowiedz

    • 47 (67)

    Na plus, w dniu 09-11-2018 13:09:29 napisał:

    Szacunek dla autora. Choć nie głosowałem na tego Pana, to muszę przyznać, że zaimponował mi swoją postawą. Swój honor trzeba mieć. Pozdrawiam!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 58 (74)

    stan, w dniu 09-11-2018 13:23:16 napisał:

    BROŃ PANIE BOŻE hemerlinga na staroste.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 61 (79)

    Stach, w dniu 09-11-2018 13:40:55 napisał:

    Bardzo dobrze , że ktoś to głośno mówi , była okazja na zmiany , Nakloki nie skorzystali .

    odpowiedz

    • 87 (105)

    zenon, w dniu 09-11-2018 13:49:06 napisał:

    Po to wybiera się radnych do powiatu aby ze swojego grona wybrali starostę.To co czytam powyzej to jawna kpina z wyborców!!!!!!!!Wiem,że starostą niekoniecznie musi być ktoś z radnych ale nie litujcie się nad kimś komu wyborcy nie raz pokazali juz czerwoną kartkę!!!!Wyborcy obdarzyli Was mandatem zaufania,uszanujcie to!!!!Pan Hemerling był już kiedyś starostą,przypomnijcie sobie jak to się skończyło.Zreszta gdzie on już nie był!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 73 (93)

    zenon, w dniu 09-11-2018 13:55:03 napisał:

    Jeszcze ,,słowo"do mojego powyzszego wpisu-co ma burmistrz Nakła do obsady stanowiska starosty?Czy ma jakis dług wdzieczności wobec Hemerlinga?

    odpowiedz

    • 62 (84)

    rychu, w dniu 09-11-2018 14:06:16 napisał:

    Żenujący spektakl Napierały. Patologia jaka panuje w urzędzie gminnym i radzie nie powinna wkraczać w strefę powiatu - korupcja, kolesiorstwo i powinowactwo z całą chmarą misiewiczów!

    odpowiedz

    • -32 (96)

    Gość, w dniu 09-11-2018 14:18:27 napisał:

    Zbylut strzelił focha bo nie został starostą, więc teraz skarży się na innych. Gdyby była inna sytuacja to siedziałby cicho.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 34 (46)

    cyt, w dniu 09-11-2018 14:34:18 napisał:

    Burmistrz niech się cieszy że go ponownie wybrali.Niech pilnuje z dwoma wiceburmistrzami gminy.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 32 (66)

    xyz, w dniu 09-11-2018 14:35:38 napisał:

    Brawo Panie Zbylut! Nie ma króla

    odpowiedz

    • 38 (58)

    Józef , w dniu 09-11-2018 14:44:58 napisał:

    "Pod naciskiem posłów PIS, burmistrz chce uczynić starostą członka SLD" Na miejscu wyborców PIS mocno bym się zastanowił przy kolejnych wyborach. Z jednej kładą na szali stosunki z UE z powodu dekomunizacji sądów. Z drugiej forsują działaczy SLD na stanowiska. Czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć takie postępowanie czymś innym niż cyniczną żądzą władzy? A najśmieszniej będzie 11.11 gdy jeden z drugim będzie wycierał sobie buzię polskim patriotyzmem. Taki sobie kraj zbudowalismy na 100 lecie niepodległości. Brawo i... Kurtyna

    odpowiedz

    • 42 (48)

    obserwator, w dniu 09-11-2018 14:49:39 napisał:

    burmistrz niech piastuje swoje stanowisko a nie wstawia się za osobami ,które nie zostały wybrane przez społeczność .Nakła

    odpowiedz

    • -11 (49)

    Ola, w dniu 09-11-2018 14:53:00 napisał:

    Dla mnie jakies masło maślane - jak działacze pisu mogą naciskać żeby Pan Hemmerling był starostą. Coś mało logicznie. Co Pis ma wspólnego z Panem Piotrem? Coś Pan Zbylut pomylil bo chyba Pan Hemmerling to z jego grupy partyjnej.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 51 (65)

    Mieszkaniec, w dniu 09-11-2018 15:09:31 napisał:

    Oby nie było to prawdą. Oby hemerling nie dostał w łapy powiatu

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 39 (49)

    Mieszkaniec, w dniu 09-11-2018 15:21:25 napisał:

    Jeżeli tak działa rada powiatu, to uważam że, każdy ma prawo rzucać pomidorami i pluć w twarz, każdemu radnemu który głosował, za, głosowaniem na człowieka, którego żadna gmina i społeczność, nie chciała u siebie widzieć..

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 45 (61)

    Katastrofa , w dniu 09-11-2018 15:27:58 napisał:

    Tylko nie P H niech go Zemke do Brukseli zabiera byle dalej od naszego powiatu

    odpowiedz

    • -46 (78)

    Prawda boli, w dniu 09-11-2018 15:29:09 napisał:

    Zbylut cicho bo jestes zwykłym pionkiem.Na plecach SLD wymęczyles mandat,wszedles tylko dzięki super wynikowi Pogodzinskiego a teraz srasz w swoje gniazdo.Więcej już cie nie wybiorą szujo,a p.Hemmerling to doświadczony polityki i świetny samorządowiec,wiec bardzo się ciesze.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -12 (50)

    Czytelniczka, w dniu 09-11-2018 15:31:35 napisał:

    Nie rozumiem tego oswiadczenia Czemu to ma sluzyc?

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 40 (48)

    nakielanin, w dniu 09-11-2018 15:42:26 napisał:

    Wszędzie tylko układy :( Dobrze, że ktoś ma odwagę o tym mówić. Skoro dostali czerwoną kartkę od wyborców to nie powinni być na tak ważnych stanowiskach.

    odpowiedz

    • -35 (75)

    Ela, w dniu 09-11-2018 16:22:15 napisał:

    Zbylut ośmiesza się i tyle

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -38 (60)

    Ela, w dniu 09-11-2018 16:24:53 napisał:

    A Hemmerling był dobrym szefem, ale macie racje trza się bać bo skończy się pierdzenie w stołki i odliczanie czasu do 15

    odpowiedz

    • 29 (41)

    Obserwator, w dniu 09-11-2018 16:29:41 napisał:

    Do Prawda boli -Może jest zwykłym pionkiem , ale takie układy nie wchodzą w grę .Co to ma być I do tego wysuwa sie ludzi , którym społeczeństwo nie zaufało!!!Prawda jest , że IPogodziński zebrał tyle głosów , ze wszedł Zbylut .Ale to nie znaczy , że można pozwalać na takie wybory Herlinga i pani M.,nie chce społeczeństwo i tyle.

    odpowiedz

    • 41 (49)

    Lukas, w dniu 09-11-2018 16:30:45 napisał:

    Totalny szok. Jest w powiecie tylu innych osób, które posiadają należyte wykształcenie i sensownie i wiarygodnie prowadziły sprawy powiatu. Na koniec sugeruję, żeby do Zarządu Powiatu wprowadzić doświadczonych ekonomistów a nie nauczycieli - poważaniem

    odpowiedz

    • 55 (65)

    okoń, w dniu 09-11-2018 16:31:59 napisał:

    nikt nie chiał pani mackowskiej, niech da sobie spokoj. wstydu nie ma baba

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 49 (59)

    Zbychu, w dniu 09-11-2018 16:35:21 napisał:

    Napierała chce podporządkować sobie radę powiaty i starostę. Hemmerling i Maćkowska będą tańczyć tak jak zagra Napierała. Wiadomo, że pan Hemmerling dla stanowiska zrobi wszystko.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 21 (25)

    H, w dniu 09-11-2018 16:38:39 napisał:

    Dans Makabre !

    odpowiedz

    • 36 (46)

    Wicek, w dniu 09-11-2018 16:42:07 napisał:

    Przecież Pan H. może wrócić do szkoły! Już tam na Niego czekają.

    odpowiedz

    • 52 (66)

    okoń 2, w dniu 09-11-2018 16:42:11 napisał:

    pani Maćkowska serio wstudu kobieto nie masz za grosz

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 47 (55)

    jarek, w dniu 09-11-2018 16:43:42 napisał:

    Mowiłem Napieraly nie wybierac, teraz to dopiero sie zacznie jazda......

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 37 (47)

    pierda, w dniu 09-11-2018 16:44:33 napisał:

    nauczyciele do szkoły tylko tam na hemerlingu juz wszyscy się poznali

    odpowiedz

    • 39 (47)

    mm, w dniu 09-11-2018 16:54:20 napisał:

    i tak powinni postąpić wszyscy brawa za odważną decyzje. Stanowiska takie jak burmistrza , starosty i ich zastępców powinni być obsadzane ludźmi bezpartyjnymi i nie przyniesionymi w teczkach.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 40 (50)

    wyborca, w dniu 09-11-2018 17:07:37 napisał:

    Skoro wyborcy im nie zaufali to może warto byłoby uszanować takową decyzję? No chyba, że ktoś ma gdzieś wyborców...

    odpowiedz

    • 10 (34)

    Inka, w dniu 09-11-2018 17:20:27 napisał:

    W Starostwie czas trochę przewietrzyc. Czas na zmiany. Trzeba kogoś kto się nie będzie ich bał i wprowadzi normalność.

    odpowiedz

    • 29 (35)

    Dzik, w dniu 09-11-2018 17:31:45 napisał:

    Nakło było jest i będzie czerwone!!!

    odpowiedz

    • 26 (44)

    On, w dniu 09-11-2018 17:48:36 napisał:

    Wielkie brawa za odwagę dla Panów

    odpowiedz

    • 44 (56)

    Klotka, w dniu 09-11-2018 18:10:34 napisał:

    Tyle co mi wiadomo, pan Hemmerling przegrał wybory 4 lata temu, a mimo to dostał posadę u boku pana Gryniewicza w Sadkach .Obecnie również przegrał i pomimo, że głosami radnych SLD 6 do 1, nie zaakceptowali jego kandydatury, to dalej pcha się jak świnia do koryta. SLD i PiS, wprowadziliście najwięcej radny i ie pozwólcie sobie ingerować ludziom z zewnątrz.

    odpowiedz

    • -17 (63)

    mistrz, w dniu 09-11-2018 18:53:17 napisał:

    Zbylutowi odpowiadałby taki starosta jak Sobol bo mógłby nim manipulować. Z Hemmerlingiem takie numery nie przejdą!!! Może jeszcze do kółeczka Zbylut chciałby Sabacińskiego dla którego znowu stworzyłby dodatkowy etat członka zarządu. Panie Zbylut te czasy minęły!

    odpowiedz

    • 22 (28)

    ZZZ, w dniu 09-11-2018 19:01:13 napisał:

    Fajnie się chłopcy bawicie.

    odpowiedz

    • 49 (55)

    Nakło, w dniu 09-11-2018 19:03:29 napisał:

    Duet Hemmerling i Maćkowska to kpina. Nie jestem wyborcą Napieraly i nie rozumiem ludzi którzy go wybrali

    odpowiedz

    • 10 (58)

    Jacek, w dniu 09-11-2018 19:05:05 napisał:

    A Miłowskiego synowa dlaczego pracuje w PCPR, jak się tam dostała???

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -3 (17)

    Gumis, w dniu 09-11-2018 19:17:08 napisał:

    Już niedlugo wszyscy polecą..

    odpowiedz

    • 1 (33)

    Majki, w dniu 09-11-2018 19:17:39 napisał:

    Radni Szubina zareagujecie a to , przez wasza obojętność Szubin znowu nie będzie się liczył w powiecie , największe poparcie miał Pogodziński on powinien być starosta

    odpowiedz

    • 41 (61)

    roro, w dniu 09-11-2018 19:41:16 napisał:

    Hemmerling ty podwójnie przegrany człowieku, do pługa!! Bo nawet do szkoły się nie nadajesz

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 35 (45)

    tanczacy z wilkami, w dniu 09-11-2018 19:47:59 napisał:

    mariuszak s. adam t.. rozwalili PIS w powiecie tylko po to by dorwać się do korytka. Oni zawsze i z każdym będą się układać.

    odpowiedz

    • -68 (90)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz , w dniu 09-11-2018 20:26:30 napisał:

    Koalicja PiS i SLD to jedyne rozsądne rozwiązanie. Dzięki stawiennictwu posła Łukasza Schreibera powiat otrzyma wsparcie finansowe z programów ministerialnych. Apeluję do lokalnych działaczy SLD o rozsądek i wzięcie powyższego pod uwagę. Jeżeli nie będzie koalicji z PiS, to nie będzie jakichkolwiek pieniędzy z programów ministerialnych, a PiS na pewno będzie rządził w Polsce przez kolejnych pięć lat.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (3)
    • 51 (59)

    Detector, w dniu 09-11-2018 20:38:46 napisał:

    Proszę by była uszanowana wola wyborcy. Jeżeli ktoś nie dostał się do Rady Miasta czy Powiatu to znaczy, że nie otrzymał od społeczeństwa wotum zaufania.Jak taka osoba lub osoby mogą znaleźć się na takich stanowiskach?. Gdyby tak się stało to na pewno chodzenie na wybory stałoby się bezcelowe.. Uszanujcie nasz głos bo to My was wybraliśmy licząc na normalność ... licząc na lepsze życie w naszej Ojczyźnie

    odpowiedz

    • 38 (40)

    an2018, w dniu 09-11-2018 20:55:08 napisał:

    Niechcieli go jako burmistrza w Kcyni trzeba być człowiekiem poprostu. Jego zachowanie brak szacunku dla ludzi nieumiejętność rozmowy z innymi. Wielcy Radni a siedzą jak myszy pod stołem po co się ich wybiera. PSL SLD PIS jeden worek. Tak samo w radach gmin źenującę ludzie PSL i SLD .

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -8 (28)

    Lol, w dniu 09-11-2018 21:17:50 napisał:

    Boją się zmian. To znaczy że ich należy dokonać. Dlaczego bronicie marazmu tego co było. Powiat w sensie rozwojowym niczym pochwalić się nie może. W dodatku wartosciowi ludzie odchodzili. To koniecznie trzeba zmienić.

    odpowiedz

    • 27 (29)

    9753, w dniu 09-11-2018 21:19:27 napisał:

    Brak słów. Wszędzie układziki. Mieliście okazje pognać to towarzystwo. Wystarczylo postawić krzyżyk przy nie i głosować na kogoś innego. A teraz sami widzicie jak to jest.

    odpowiedz

    • 26 (36)

    bin, w dniu 09-11-2018 21:22:49 napisał:

    Żenada burmistrzu, kompletnie panj zagubiony. Brawo panowie z Szubina

    odpowiedz

    • 28 (36)

    Zbulwersowana, w dniu 09-11-2018 21:49:03 napisał:

    Masakra. Pani M. To już tylko na emeryturę się kwalifikuję. Bo do szkoły ani polityki się nie nadaję!!!

    odpowiedz

    • 38 (46)

    Rodowita Nakielanka , w dniu 09-11-2018 21:49:28 napisał:

    Z całym szacunkiem Pani Maćkowska nie była kandydatką do rady powiatu i nikt jej nie wybrał zresztą kiepski kandydat. Myślę nawet ze czas ogłosić nowy konkurs na nowego dyrektora szkoły bo ta Pani już się wypaliła mało obchodzą ją dzieci raczej polityka. Jedyne kwalifikacje parcie na szklo.

    odpowiedz

    • 11 (13)

    Prawica , w dniu 09-11-2018 21:52:08 napisał:

    SLD i PIS to nie jeden worek. Tylko w powiecie nakielskim....

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 28 (38)

    Zakon, w dniu 09-11-2018 21:54:25 napisał:

    Mackoska a etatów w kościele nie było ?

    odpowiedz

    • 21 (29)

    Sympatyk Pis, w dniu 09-11-2018 22:20:51 napisał:

    Jak widać w Nakle ludzie u władzy tak się przyjaźnią, że nawet kiedy kończy się ich kadencja, to starej władzy zapewniają jakąś robótkę. A wielkim przegranym na otarcie łez załatwia się ciepłą posadkę po linii partyjnej. Ciekawe czy członkowie PIS-U z Warszawy mają pojęcie, co wy tu wyczynacie pod ich szyldem.

    odpowiedz

    • 27 (31)

    Absolwentka, w dniu 09-11-2018 22:48:52 napisał:

    A reszta radnych?? Boi się? :)

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 19 (25)

    Ludvig , w dniu 09-11-2018 23:22:55 napisał:

    To tak jakby klub PIS forsował na stanowisko premiera Leszka Millera

    odpowiedz

    • 1 (7)

    Piotr, w dniu 09-11-2018 23:30:20 napisał:

    Gdzie dwóch się bije, trzeci korzysta! Ha, ha

    odpowiedz

    • 23 (33)

    AAbB, w dniu 09-11-2018 23:32:55 napisał:

    Para idzie w gwizdek bo ciągle mówimy o Panu a Pani też coś rozgrywa po klęsce wyborczej do sejmiku. PIS nawet z SLD byle by tylko przysiąść na stołku i to jest strasznie żałosne. W kolejnych wyborach daliśmy się nabrać na wspólne dobro miasta czy też powiatu. Można popaść w depresję a mohery to chyba zejdą na zawał.

    odpowiedz

    • 5 (29)

    Lech, w dniu 10-11-2018 01:05:51 napisał:

    Biorąc pod uwagę liczbę głosów starosta powinien zostać Marek Domzala miał ich bowiem ponad 8 tys. pozostali daleko w tyle. PH o takim wyniku może jedynie pomarzyc:)

    odpowiedz

    • 37 (47)

    Mieszkanka, w dniu 10-11-2018 07:31:11 napisał:

    NIE znam Pana Zbyluta ale dziekuję że mial Pan odwagę nspisać na czym ma polegać " demokracja w Powiecie Nakielskim "Pamiętam jak kilka lat temu Pan Sławomir Napierała Burmistrz Nakła na spotkaniu z okazji ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA pięknie cytował słowa Jana Pawła ll " historia pokazuje ,że demokracja bez wartości może łatwo przerodzić się w jawny lub zakamuflowany TOTALITARYZM " . Resztę dopowiedzmy SOBIE SAMI

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 23 (31)

    kol, w dniu 10-11-2018 08:26:50 napisał:

    Ten intrygant sam wpisuje te niby poparcia.Gdzie się nie wtryni to sieje zamęt intrygi i spustoszenia. On nadaje się tylko pilnowania kóz w Gromadnie. A Panu burmistrzowi w Kcyni to może jedynie buty czyścić . Drań zawsze będzie draniem.

    odpowiedz

    • 25 (29)

    szubinianka, w dniu 10-11-2018 09:54:30 napisał:

    KPINY z wyborców........DEMOKRACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    • 7 (15)

    Gogo, w dniu 10-11-2018 10:05:06 napisał:

    A gdzie wy wszyscy byliście jak były wybory? Pis i Razem mają najwięcej mandatów. A za 5 lat i tak znowu pójdziecie na nich głosować!

    odpowiedz

    • 7 (17)

    krajan, w dniu 10-11-2018 10:31:05 napisał:

    Żadne układy z PiS-em,wolą demokracji,opozycji jest,żeby nie podejmować żadnych rozmów z ludźmi, których partia rządząca podniosła przez 3 lata ponad 35 razy podatki.

    odpowiedz

    • 13 (13)

    Lik, w dniu 10-11-2018 11:14:43 napisał:

    Kasujecie komentarze jesteście niewiarygodni..!!!!! ..

    odpowiedz

    • 20 (30)

    Jaki, w dniu 10-11-2018 11:17:38 napisał:

    Tylko nie p Maćkowska

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 30 (44)

    Ewelina, w dniu 10-11-2018 11:35:37 napisał:

    Jak możecie proponować P.Maćkowską na takie stanowisko???? Toć to naprawdę żenada. Nie dostała się do sejmiku, to dalej "musi" mieć wysoki stołek???????????????????. Czym ona się tak zasłużyła?? Ludzie opanujcie się. Panie Burmistrzu uważałam Pana za bardziej poważnego. Panie Zbylut gratuluję odwagi!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 4 (16)

    wiem, w dniu 10-11-2018 11:45:23 napisał:

    Dogadają się pewnie z PSLem po tej aferze.

    odpowiedz

    • -3 (21)

    #antekkról, w dniu 10-11-2018 11:48:44 napisał:

    #wszyscynaAntkaZbylutawsamorządowych2023!!!!

    odpowiedz

    • 10 (12)

    Yeahhhh, w dniu 10-11-2018 13:47:12 napisał:

    Prawda jest taka że powybieralusmy ludzi którzy są lub za chwilę będą emerytem i co teraz?

    odpowiedz

    • -10 (28)

    Tom Hagen, w dniu 10-11-2018 14:32:22 napisał:

    Pan Zbylut - Szubin, pan Sabaciński - Szubin. Czy nie chodzi tu czasem o jakieś rozgrywki regionalne? Może dążenie do tego aby przedstawiciele z Szubina nie stracili wpływu na szpital? Mam nadzieję, że w tle nie chodzi o marginalizację szpitala w Nakle. Życzę dojścia do porozumienia dla dobra całego powiatu.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 36 (42)

    antoni1, w dniu 10-11-2018 14:32:44 napisał:

    Po to były wybory, by uszanować wole wyborców.To bezczelne lekceważenie ludzi. Taki P. H. jest znany z tego, że wszędzie tam gdzie jest pustoszy życie społeczne danej gminy, czy powiatu. Przykładowo załatwiając prywatne porachunki z byłym burmistrzem Kcyni za gminne pieniądze próbował zniszczyć tego człowieka. Ostateczne jego prywatna wojenka doprowadziła do zapaści finansowej gminy. Ciekaw jestem co to jest za prawo, że burmistrz Nakła n Not. rozdaje karty przy wyborze starosty i v-ce starosty. Jakie haki, zobowiązania na burmistrza Nakła nad Notecią ma P.H. Wybierajmy ludzi uczciwych i kompetentnych. Brawo Panowie A. Zbylut i Zb. Sabaciński.

    odpowiedz

    • 24 (30)

    franek2222, w dniu 10-11-2018 14:45:27 napisał:

    Nie ma co kombinować trzeba wrócić do początku rozmów starostę i vice starostę wybrać z radnych . Tak chce społeczeństwo i tyle.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (10)

    Ewa, w dniu 10-11-2018 14:47:29 napisał:

    Ble, ble, ble...ja ne mówie ble, ble, ble.....

    odpowiedz

    • 0 (4)

    me, w dniu 10-11-2018 15:05:58 napisał:

    O Le i do przodu.

    odpowiedz

    • 26 (30)

    Kazimierz Niewielki , w dniu 10-11-2018 16:19:43 napisał:

    A jutro podczas uroczystości na Rynku, wiszący na fasadzie Ekspresji, Józef Piłsudski powinienem przemówić do zgromadzonych włodarzy swoim cytatem :"Wam kury szczać prowadzać a nie politykę robić"

    odpowiedz

    • 21 (23)

    niezależna, w dniu 10-11-2018 19:04:08 napisał:

    Zastanawiam się czy radni z gmin i powiatu jeszcze pamiętają , do której partii należą i co z tej przynależności powinno wynikać? Czy wszystko im się pomieszało chyba ich przynależność była wynikiem kalkulacji , która partia daje im szansę zdobycia mandatu radnego. Z tego wynika jeden wniosek : wyborów samorządowych nie należy upartyjniać.

    odpowiedz

    • 7 (17)

    Miś, w dniu 10-11-2018 19:29:21 napisał:

    A teraz pan S. Do Sld przejdzie?

    odpowiedz

    • 32 (34)

    Szuedat, w dniu 10-11-2018 19:39:46 napisał:

    Panie Burmistrzu czy nie czuje Pan wstydu?po tym co o Panu piszą.Co to za zagrywki?Co Pana interesuje kto będzie Starostą! Jeżeli to prawda co piszą w komentarzach to WSTYD,że prowadzi Pan takie zagrywki!!!

    odpowiedz

    • 28 (32)

    o jejku, w dniu 10-11-2018 19:55:47 napisał:

    trzeba w Nakle zrobic wojne domowa i pognac burmistrza tego buraka z Rostrzebowa wraz Hemrlingiem!

    odpowiedz

    • 12 (16)

    Kibic, w dniu 10-11-2018 21:55:00 napisał:

    duże koryto dla małych ludzi.

    odpowiedz

    • 20 (26)

    kolo, w dniu 10-11-2018 22:00:42 napisał:

    czy nikt nie widzi, że Napierała chce mieć i Gminę i Starostwo? Rżnie patriotę i I ekonomistę kraju. Były wybory, wybraliśmy, teraz przez kolejne 5 lat będziemy ustawiani do szeregu, mam tylko nadzieję że w końcu coś pierd....nie, a Napierała, Angielczyk i Rada Miejska poniesie konsekwencje, bo to co oni robią to już nakielska grypa

    odpowiedz

    • -4 (14)

    Babol, w dniu 10-11-2018 22:01:33 napisał:

    to jest podpucha żeby wysondowac co mysla ludzie, frajerży.

    odpowiedz

    • 21 (25)

    Leszek, w dniu 10-11-2018 23:03:27 napisał:

    Burmistrzu Nakła, Sławomirze. Czy z premedytacją nie oszukiwałeś swoich mieszkańców, kiedy na zebraniach wiejskich zachwalałeś współpracę z powiatem i starostą? Udało się wspólnie zrobić bardzo dużo dla "naszych mieszkańców"? A teraz kopa w du..., bo znalazłem lepsze źródełko i większe pieniądze rządowe? Byle do przodu? Nie ważne z kim, ważne, że zapiszę się w historii Nakła? To jest uczciwe? To GRAA na niszczenie samorządu.

    odpowiedz

    • -39 (49)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 11-11-2018 00:04:14 napisał:

    Pan Burmistrz Napierała jest człowiekiem realnie myślącym i wie, że poseł Łukasz Schreiber może zrobić wiele dobrego dla powiatu. Po raz kolejny apeluję do działaczy SLD o związanie koalicji z PiS. Tzw. "antypisowska" koalicja, którą zdają się forsować Panowie Miłowski i Hemmerling, to bardzo zły scenariusz dla powiatu.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • 25 (37)

    kul, w dniu 11-11-2018 01:10:00 napisał:

    Panie radco chyba za dużo piwek pan wypił.Namawia pan do koalicji pis-sld a w następnym zdaniu pisze żle o działaczu sld.Marny pan radca syn sklepikarza, radnego na plecach pisu.Najlepiej wychodzi panu zamiatanie śmieci przed sklepem ojca.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 6 (6)

    sprawiedliwa, w dniu 11-11-2018 08:09:28 napisał:

    Powtórka z HISTORII................nie CHCESZ a musisz!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    • -12 (18)

    JA, w dniu 11-11-2018 08:42:04 napisał:

    Co za grajdoł no ja pier... jak się robi biznes to nie ważne czy się kogoś lubi bardziej czy mniej. I tu tak samo powinien być biznes wazniejszy czyli dobro i rozwój powiadu niz jakieś tam prywatne odczucia. Dogadajcie się pis sld to przynajmniej jakieś środki popłyną do powiatu a to mieszkancy po latach docenią

    odpowiedz

    • 19 (27)

    szuedat, w dniu 11-11-2018 09:15:50 napisał:

    brawo panie antoni !!!!!!!!! wstyd panie burmistrzu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gdybym wiedział,że będzie pan wchodził w układy z pisowcami nigdy bym nie oddał głosu na tak !!!!!!!!!!!!!! wstyd i jeszcze raz wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 14 (20)

    True, w dniu 11-11-2018 09:56:26 napisał:

    W Nakle rządzi mafia "belfrowska" . Oddaliście Nakło w łapy byłych nauczycieli , którzy swoją misję edukacyjną z przyjemnością zamienili na posadki władzy i kasy .

    odpowiedz

    • 17 (19)

    D-73, w dniu 11-11-2018 11:08:58 napisał:

    Możemy zawsze zrobić referendum i zobaczymy jak społeczeństwo popiera takie układy. Panie Burmistrzu i obecna władzo zastanówcie się. Nakielanie powiedzieli kto ma rządzić w obecnej kadencji. Nie upychajcie ludzi których nie popieramy.

    odpowiedz

    • -7 (17)

    AGA, w dniu 11-11-2018 12:02:29 napisał:

    Obaj panowie są długoletnimi radnymi powiatowymi, którzy przyczynili sie do tego, że szpital w mieście powiatowym Nakło został pozbawiony takich oddziałów : położnictwo, ginekologia.Poza tym chirurgia dziala tylko do godz. 15-tej. Radni z Szubina chcą aby oddział wewnetrzny został przeniesiony do Szubina a w Nakle pozostał tylko ZOL/długoterminowa opieka/. Już obecnie w Szpitalu w Szubinie zatrudinani są specjaliści, czego nie widac w Nakle.Pan Domżała i Radni z Szubina działają na szkode szpitala w Nakle. Radni z Szubina chcieliby, aby Szubin zostal Powiatem, ale tego nie doczekaja sie. Zawalczmy o nasz Szpital, niech Szubin nie rzadzi naszym powitem. Bo Oni sami maja checi byc Starostami.

    odpowiedz

    • 10 (12)

    Wolność , w dniu 11-11-2018 12:29:49 napisał:

    Polityka to sztuka zajmowania przestrzeni i utrzymywania władzy. Przy tak pojętej rywalizacji gubi się indywidualności dlatego powiat nakielski nie ma nowych liderów. Ci co byli odeszli lub zostali ludzie, którzy żeby przetrwać stali się konformistami, ukryli swoją indywidualność. Prawdziwi liderzy odeszli do biznesu lub opuścili ten powiat lub robią gdzieś swoje w swojej przestrzeni raczej w taki sposób żeby nie być zawlaszczanym przez władzę, która może ich sukcesy przypisać sobie. Dlatego powiat nakielski nie rośnie. Są hasła, ale z realizacją trudniej. Dlatego nastąpił odwrót do starych liderów, którzy nic nowego nie wyniosą, zafunduja tylko popis swoich starych umiejętności, a mianowicie walki o władzę, kolesiostwa i układu. Niestety nic się nie zmieni. Zamiast współpracy, różnorodności, wolności i przestrzeni jest agresja, duchota i mogiła. Ścierają się dwa światy. Świat wolności i współpracy i świat siły i przemocy. To dlatego nikt nie chce Hemerlinga, bo bierze wszystko siła i trzyma ludzi pod lufa karabinu. Jak zwierzęta. Ale zwierzę ma tylko instynkt, a my ludzie mamy kulturę i społeczeństwo. To nie znaczy, że w powiecie nakielskim nic się nie wydarzy. Pewnie będą nowe drogi, elewacje itd, ale nie będzie liderów.

    odpowiedz

    • 20 (28)

    Patriota , w dniu 11-11-2018 12:34:09 napisał:

    SLD/PZPR - Hemerling/Gomułka - Raz zdobytej władzy nie oddamy.

    odpowiedz

    • -24 (28)

    Pola(k), w dniu 11-11-2018 12:48:01 napisał:

    Apeluję do wszystkich Nakielan o rozsądek i realne spojrzenie na to co dla Nakła i całej Gminy zostało zrobione w czasie 2-ch kadencji Pana Burmistrza Sławomira Napierały. Człowiek ma klasę i głowę na karku... ale" jeszcze taki się nie urodził co by każdemu dogodził " mówi przysłowie i tak jest w życiu. Szubin zazdrości i ma apetyt na coraz więcej stąd tyle awanturnictwa.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -29 (49)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 11-11-2018 13:01:08 napisał:

    Niestety w naszym powiecie rządzili dotychczas ludzie, którzy niczego w życiu nie osiągnęli i na niczym konkretnym się nie znają. Zajmowanie stanowisk w samorządzie to dla nich sposób na życie i zarabianie pieniędzy. Potrafią wyłącznie rozdzielać pomiędzy sobą stanowiska. Jak nie ma stanowiska, to nie ma za co żyć i jest tragedia. Ci ludzie na niczym się nie znają. Nie znają przepisów. Bez doświadczonych urzędników z urzędów gmin i starostwa zginęliby. Można im wszystko podłożyć do podpisu i to podpiszą. W samorządach brakuje biznesmenów i przedstawicieli wolnych zawodów - prawników, architektów, lekarzy itp. - dla których działalność samorządowa nie byłaby sposobem na zarabianie pieniędzy, lecz traktowaliby ją jako służbę dla lokalnej społeczności.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 11 (13)

    Patriota , w dniu 11-11-2018 13:25:04 napisał:

    Sami głosujecie na beton, starych ukladowców więc tak macie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -4 (48)

    lukas, w dniu 11-11-2018 13:28:33 napisał:

    Proszę o szacunek dla p. starosty Tomasza Miłowskiego za wszystko co zrobił dla powiatu nakielskiego i on byłby najlepszym włodarzem starostwa na następną kadencję.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 6 (30)

    mieszkaniec, w dniu 11-11-2018 13:56:55 napisał:

    Popieram pomysł aby Starostą został Pan Pogodziński zebrał największą ilość głosów pokazał jakim zaufaniem obdarzyli go wyborcy i tylko on powinien pełnić urząd Starosty a nie żaden spalony w oczach P. Hemerling

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -1 (15)

    Wolność , w dniu 11-11-2018 14:02:00 napisał:

    A z Panem Zbylutem to jest tak, że budzi dwa rodzaje uczuć z jednej strony ludzie piszą, że to odwaga z drugiej, że to oświadczenie również ma na celu walkę o władzę. To pokazuje, że Pan Radny nie ma zaufania. Jest niejednoznaczny. Ale na pewno jego oświadczenie może być przyczynkiem do dyskusj. I to już jest w porządku. I nie wiem jakie były intencje. Ale w warstwie słownej tej co widać na powierzchni jest to nazwanie rzeczy po imieniu. Nawet jeśli służy dokładnie temu samemu. Czyli zagarnieciu stanowisk. Także bardzo to ciekawe. Skład rady powiatu jednak nie jest zbyt optymistyczny. No cóż zmiana na pewno jest. Tylko ten proces trwa powoli. Już się coś nazywa po imieniu. Ale jeszcze nie ma ludzi.

    odpowiedz

    • 15 (17)

    prin, w dniu 11-11-2018 15:26:53 napisał:

    I teraz wiemy za co zostały sprzedane kontrkandydatury Napieralskiego. Wy nie wystawicie kandydata a ja ...

    odpowiedz

    • 58 (72)

    kul, w dniu 11-11-2018 15:58:57 napisał:

    Panie radco prawny kornalewicz z Tura .Aktywnośćpana po wyborach samorządowych w których tatuś dostał się do rady powiatu,zakrawa na nepotyzm.Pana siostra nigdzie nie mogąca dostać pracy (praca w sklepie u ojca) nagle po wyborach parlamentarnych dostaje się do pracy u wojewody pis.Pan zamiatający chodnik u ojca myślę będzie czołowym prawnikiem starostwa.Słuchy chodzą o jakimś zagrabieniu ziemi w Turze o wartości 100 000 zł przez radnego kornalewicza czołowego polityka PiS.I tacy ludzie elita sklepikarska chce zaistnieć jako politycy.Myślę że rozumni ludzie dadzą wam banaw tej polityce i rozliczą was.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 34 (42)

    nie radca prawny, w dniu 11-11-2018 19:26:20 napisał:

    Polecam "naszym politykom" artykuł z ostatniej "Polityki" - nr 45. ....A dobry w sumie wynik KO osiągnęła przecież pod naciskiem rządzącego PiS, który dysponował tym razem siłą państwa i jego budżetem, obiecywał złote góry dla miast i gmin za głosowanie na swoich kandydatów, co było do facto rodzajem politycznej korupcji. Zresztą szef PKW Wojciech Hermeliński powiedział ostatnio, że "ta procedura jest nieakceptowalna" i że PKW w swoich rekomendacjach będzie zalecała ustawowy zakaz takich działań". Radca Bartosz nie rozumie samorządu, Tutaj czekamy na dobre, obiektywne sprawiedliwe zasady finansowania zadań, a nie jeżdżenie "po prośbie" do swoich ulubionych posłów czy ministrów i łaskawe szukanie ich przychylności.

    odpowiedz

    • 54 (58)

    kul, w dniu 11-11-2018 20:58:52 napisał:

    Panie B. Kornalewicz .Nie chce Pana obrażać ani Panu ujmować-aleradca prawny do czegoś zobowiązuje .Prowadzi Pan agitacje polityczno-finansową ,mówi Pan nieprawdę o zasiedzeniu przez tatę w 2005 roku działki.Zapomniał Pan o przegranym wyroku sądowym na ten temat.Mam nadzieje że uczono Pana o takim dokumencie jak akt notarialny.Jest to dokument umowy kupna potwierdzony przez notariusza i zatwierdzony przez sąd i wpisany do akt ksiąg wieczystych-a tego szanowny tatuś nigdy nie miał.Mam nadzieje że sąd za pomocą policji doprowadzi do konfrontacji człowieka i oryginalności jego podpisu. Uczciwość do czegoś zobowiązuje i nakazuje szacunek do prawa.Myślę że jako radca Pan wie o czym pisze.Wstyd mi za Pana za tak niskie Pana kompentencje i pozwolę sobie pominąć ten Pana tytuł radcy

    odpowiedz

    • -48 (58)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 11-11-2018 21:22:44 napisał:

    Antypisowskie fobie części społeczeństwa to coś niewiarygodnego. Takie myślenie nie ma żadnych racjonalnych podstaw. PiS jako jedyna partia po 1989 r. dba o polski interes narodowy i stara się wdrażać programy społeczne, z których korzystają miliony Polaków. Niczego nikomu nie zabrania. Chce tylko, aby było przestrzegane obowiązujące prawo i aby były płacone podatki, a więc aby w Polsce obowiązywały podstawowe standardy normalnego państwa demokratycznego. Jarosław Kaczyński niczego nie ukradł, nie brał udziału w złodziejskiej prywatyzacji i przez całe życie służył Polsce, a mimo to jest znienawidzony przez spore grono Polaków. Ci ludzie nie potrafią nawet wyjaśnić, dlaczego nie lubią Kaczyńskiego. Nie lubią go i koniec. To jest naprawdę fenomen socjologiczny.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (2)
    • -29 (87)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 11-11-2018 21:34:27 napisał:

    Szanowny Panie "kul". Nie wiem, o jakim "przegranym wyroku sądowym" Pan pisze. Sąd Rejonowy w Szubinie nie wydał jeszcze żadnego postanowienia. Najprawdopodobniej będzie to postanowienie uwzględniające wniosek o zasiedzenie, ponieważ geodeta przygotowuje w tej chwili projekt podziału działki. Proszę nie pisać bzdur i nie wprowadzać mieszkańców powiatu w błąd. Przede wszystkim proszę przestać oczerniać mojego ojca. Nie ma Pan pojęcia o tym, co to jest zasiedzenie. Radzę coś poczytać na ten temat.

    odpowiedz

    • 37 (87)

    kul, w dniu 11-11-2018 21:50:57 napisał:

    Sąd wydał postanowienie od którego się odwołaliście.Działka Tur 272/5 o pow1600m.kw nielegalne zajęta.Na dzień 28.09 2018 uczciwy polityk PiS od 2005 zapomniał zapłacić podatków wysokości 4072,14 zł.Przypominam Panie uczciwy nawet za własną działkę uczciwy obywatel płaci podatek.Powinna Panem zająć się izba prawnicza za pisanie nieprawdy i podrzeganie agitacyjne polityczno-finansowe.

    odpowiedz

    • 44 (94)

    Mieszkaniec Gminy, w dniu 11-11-2018 21:53:38 napisał:

    Nikt by pewnie nie oczerniał Pana radnego........ wystarczy odrobina przyzwoitości a przede wszystkim honor i zapłacić cenę rynkową za tą rzekomą działkę. Ja bym tak zrobił i uciął spekulacje nawet jak miałbym stracić na tym !!!!!!! Poza tym mandat radnego zobowiązuje i powinien dawać przykład. Oczywiście można nabyć działkę przez zasiedzenie ale jak jak bym tak nabył działkę to miałbym wyrzuty ze na nią nie zapracowałem uczciwie.

    odpowiedz

    • 63 (123)

    Brak słów, w dniu 11-11-2018 22:00:44 napisał:

    Z czego wynikają jak to Pan nazwał "antypisowskie" fobie społeczeństwa hmmm... zastanówmy się. Może z rozdawania publicznych pieniędzy na prawo i lewo za pomocą programów pokroju 500+? Może z przekształcenia publicznej telewizji w reżimowy oddział? Może z nieprzestrzegania konstytucji? A może z łamania trójpodziału władzy? A może właśnie z praktyk, o których sam Pan pisze w komentarzach? Można by tak niestety wymieniać i wymieniać i wie Pan, Panie Bartoszu, co jest w tym najtragiczniejsze? Otóż to, że do Pana to po prostu nie dociera i najprawdopodobniej nigdy nie dotrze. Już jest chyba za późno - pan wypowiada się jak jakieś zombie, pozbawione moralności i zdolności racjonalnego myślenia. I to jest właśnie fenomen socjologiczny...

    odpowiedz

    • -52 (212)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 11-11-2018 22:05:06 napisał:

    Panie "kul" celowo wprowadza Pan w tej chwili mieszkańców powiatu w błąd. Jeżeli nadal będzie to Pan robił, to możemy spotkać się w sądzie. Apeluję o trochę przyzwoitości. Wszystko można zweryfikować w aktach sprawy. Nienawiść do mojego ojca najwyraźniej odbiera Panu rozum. Kończę z Panem dyskutować.

    odpowiedz

    • 30 (198)

    kul, w dniu 11-11-2018 22:31:58 napisał:

    Chętnie spotkam się z Panem w sądzie nawet bez przygotowania prawniczego.Ale zapewniam Pana na pewno stawię się z mediami aby prawda wyszła na wierzch.Niech społeczeństwo dowie się jak Pana tata jako V-ce przewodniczący rady gminy zajmował w złej wierze za Pana doradztwem grunty gminne.Myślę że Pan i Pana tata będziecie medialni na całą Polskę i obudzą się władze centralne PiS-u.Może sprawdzą podpisy i oświadczenia majątkowe ponieważ plotki są różne, zresztą w które osobiście nie wierzę.Ludzie powinni wiedzieć że Pana tata radny powiatu aktywny członek PiS jest uczciwy prawy, sprawiedliwy i honorowy.Czas weryfikacji nadejdzie.Poprzednik określił Pana jako Zombie ja domniemam że Pan jest pijany lub naćpany po pańskich radcowskich wypocinach.Lepiej sprzątanie przed sklepem Panu wychodzi a o etacie prawnika w starostwie czas zapomnieć

    odpowiedz

    • 60 (94)

    Nie-radca, w dniu 11-11-2018 23:07:31 napisał:

    Duża działeczka w centrum wsi piechotą nie chodzi... szkoda tylko, że nie dali innym mieszkańcom jej zasiedzieć...

    odpowiedz

    • -10 (20)

    Gif, w dniu 11-11-2018 23:52:02 napisał:

    Czas na zmiany w starostwie, a nie tylko siedzenie dla siedzenia

    odpowiedz

    • 31 (75)

    Slawek, w dniu 12-11-2018 08:33:08 napisał:

    radca prawny Bartosz Kornalewicz po Twoim pisaniu nikt prywatny nie skorzysta w Twoich usług więc zostaje tylko iść po znajisci do pracy do urzędu. A bronienie łamania konstytucji i podziału władzy świadczy jakie masz klapki na oczach

    odpowiedz

    • 14 (28)

    indyk222, w dniu 12-11-2018 09:05:07 napisał:

    Pan Hemmerling to kłamca nawet oszukał sąd przed którym zeznawał pod przysięgą (sprawa z przed lat dotyczyła zatrudnienia osoby w szkole specjalnej w Kcyni,. pan H nakłaniał do zatrudnienia ) jego kłamstwo podczas rozprawy potwierdził nawet pan Sobol i wielu innych świadków. Ważną sprawą są lewe faktury na sprzęt sportowy który rzekomo miał trafić do szkół ale nigdy nie trafił w czasie kiedy był starostą. Poza tym jest wiele innych spraw świadczących o nieuczciwości tego pana. Przerażające jest to kim ten pan się otacza pan Zemke oraz pan Grobelny ludzie umoczeni w śmierć ks. Jerzego. Może to za mała co napisałem ale są to sprawy ważne które nie powinny mieć wpływ aby tego człowieka nie uwzględniać podczas formowania władz naszego powiatu.

    odpowiedz

    • 42 (48)

    Wszystko by miec stolek, w dniu 12-11-2018 09:21:33 napisał:

    A wiecie dlaczego pan radca tak aktywnie wlaczyl sie w komentowanie? A to dlatego,ze tatusia stolek w radzie powiatu jest zagrożony! Stad namawia do koalicji,apeluje itd.. drodzy panowie-wstyd! Brak honoru,kultury politycznej. To wlasnie pokazuje o co walczy radny Kornalewicz. O stołek!!!!!! Wstyd. Ludzie otwórzcie oczy!!

    odpowiedz

    • 9 (11)

    Jan, w dniu 12-11-2018 09:42:49 napisał:

    Posty powyższe mają na celu odwrócenie uwagi od karygodnego postępowania koroniewskiego i jego zastępcy.

    odpowiedz

    • 15 (25)

    indyk222, w dniu 12-11-2018 10:14:13 napisał:

    (tekst poprawiony) Pan Hemmerling to kłamca nawet oszukał sąd przed którym zeznawał pod przysięgą (sprawa z przed lat dotyczyła zatrudnienia osoby w szkole specjalnej w Kcyni,. pan H nakłaniał jej do zatrudnienia ) jego kłamstwo podczas rozprawy potwierdził nawet pan Sobol i wielu innych świadków. Ważną sprawą są lewe faktury na sprzęt sportowy który rzekomo miał trafić do szkół ale nigdy nie trafił w czasie kiedy był starostą. Poza tym jest wiele innych spraw świadczących o nieuczciwości tego pana. Przerażające jest to kim ten pan się otacza pan Zemke oraz pan Grobelny ludzie umoczeni w śmierć ks. Jerzego. Może to za mała co napisałem ale są to sprawy ważne które powinny mieć wpływ aby tego człowieka nie uwzględniać podczas wybierania władz naszego powiatu. Mamy wielu nowych radnych więc wybierajmy z nich.

    odpowiedz

    • -32 (130)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 12-11-2018 12:14:58 napisał:

    Szanowni Państwo, mój ojciec nie oczekuje stanowiska w zarządzie powiatu, ponieważ ma za co żyć i nawet nie ma czasu na pełnienie funkcji członka zarządu. Od 1990 r. prowadzi własną działalność gospodarczą. Stworzył wiele miejsc pracy. Wstaje codziennie o 4:30 i ciężko pracuje. Zależy mu wyłącznie na rozwoju powiatu i na powstaniu koalicji PiS-SLD, ponieważ to jedyne rozsądne rozwiązanie. Ja również mam co robić, nie jestem w stanie wyrobić się ze wszystkimi sprawami. Nie oczekuję etatu w starostwie ani żadnego zlecenia.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (4)
    • -1 (31)

    Karolinka ze Szubinka, w dniu 12-11-2018 12:28:30 napisał:

    Ja proponuję dać po nosie SLD i ich burmistrzowi. Rozwiązanie koalicja: PIS, PO PSL.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • 32 (136)

    Brak słów, w dniu 12-11-2018 17:05:30 napisał:

    No proszę, czyżby działacze pewnej partii rozpoczęli akcję pod tytułem plusowanie wszystkich wpisów pana radcy + wszystkich mówiących o nas prawdę? Chyba, że społeczeństwo zmieniło nagle zdanie i masowo plusuje te komentze ;)) Z minus 50 na plus? Godne podziwu

    odpowiedz

    • 58 (76)

    mieszkaniec, w dniu 12-11-2018 21:52:18 napisał:

    Panie Kornalewicz niech pan będzie honorowy i zapłaci za działkę i basta

    odpowiedz

    • -58 (80)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 12-11-2018 23:10:35 napisał:

    Nabycie przez mojego ojca w drodze zasiedzenia własności części działki nr 272/5 w Turze to sprawa prywatna, niezwiązana z jego działalnością publiczną. Sprawa ta została celowo nagłośniona przez jedną osobę z Turu, której nazwiska nie wymienię, bardzo nieprzychylną mojemu ojcu. To zwykła sprawa o stwierdzenie zasiedzenia, jakich tysiące toczą się przed sądami. Skoro gmina po 1990 r. nie interesowała się swoimi nieruchomościami, to utraciła w 2005 r. własność tych nieruchomości na rzecz ich samoistnych posiadaczy. Wygląda na to, że przez 25 lat w urzędzie gminy nikt nie zauważył, że od 1990 r. możliwe jest nabycie w drodze zasiedzenia nieruchomości komunalnych. Zgodnie z przepisem art. 10 ustawy zmieniającej Kodeks cywilny z lipca 1990 r. i orzecznictwem Sądu Najwyższego termin zasiedzenia upływa najszybciej w 2005 r. Jeżeli ktoś z Państwa ma podobną sytuację, tj. co najmniej od lat 70-tych jest posiadaczem samoistnym nieruchomości gminnej, to chętnie służę poradą prawną. Macie Państwo w tej sytuacji szansę na stwierdzenie zasiedzenia.

    odpowiedz

    • 50 (72)

    kul, w dniu 13-11-2018 00:46:39 napisał:

    Panie B.Kornalewicz, zamiast uczestniczyć na zajęciach z prawa uczył się Pan zamiatać miotłą.Widać że nauka Panu ciężko wchodziła do głowy.Napewno rodzice żle zainwestowali pieniądze w Pańską naukę.Pisze Pan nieprawdę o części działki mimo że zajeliście całą i nie płacicie podatków.Sąd napewno zleci przez policję konfrontację podpisugdzie grafolog nie potwirdził autentycznościtego podpisu.Zamiast uczciwie zakupić działkę jak przyzwoici obywatele to ją zajeliście w złej wierze i po czasie 2005 roku gdzie znowu Pan mija się z prawdą.Zajeliście ją po 2007roku jak kopaliście staw i nie było gdzie ziemi wysypywać.Myślę że gmina sprawdzi o pozwolenie na budowe stawu,ale to inna historiaTeraz na własną rękę będziecie wyznaczać granicę hipotetyczną tak aby rozdzielić działkę na pół żeby nie było całóści .Tylko bezczelni i pazerni ludzie tak czynią .Powodzenia w sądzie bo prokuratura za Was się weżmie.

    odpowiedz

    pokaż odpowiedzi (1)
    • -43 (71)

    radca prawny Bartosz Kornalewicz, w dniu 13-11-2018 00:51:02 napisał:

    A Pan ciągle z tym zamiataniem przed sklepem. Nie lubi Pan, jak jest czysto? :-) :-) :-) :-) :-) Życzę spokojnej nocy.

    odpowiedz

    • 44 (60)

    Tur , w dniu 13-11-2018 07:12:51 napisał:

    Mieszkam w tej samej wsi i może mi Pan wierzyć, że o tej działce prawie wszyscy wiedzą, tylko społeczeństwo wiejskie jest strachliwe. Niestety.

    odpowiedz

    • -11 (33)

    kol, w dniu 13-11-2018 12:15:22 napisał:

    Pogięło was, popapraniec pcha się na stołek, drugi go popiera , atu komentarze o jakieś działce. A radni jeżeli nie mają prawa głosu, posłuchu, to niech głupot przedwyborczych nie wypisują. Radni pod pantoflem, to jest żałosne.

    odpowiedz

    • -2 (16)

    Darek, w dniu 13-11-2018 20:30:22 napisał:

    No cóż, układ PO-PSL nie zdobył poparcia mieszkańców. Teraz macie pretensje, że lider SLD zostanie starostą? Przynajmniej skorzystają inne gminy, a nie tylko Nakło...

    odpowiedz

    • -20 (40)

    Mirek, w dniu 13-11-2018 20:43:29 napisał:

    Miłowski i jego świta z układu po i psl nie mogą przełknąć porażki... Taka jest polityka, ten kto wygrał rozdaje karty. Przypomnę, ze za Milowskiego pensja starosty wzrosła o 1500 zł. Skandal! Czekam na Hemmeringa.

    odpowiedz

    • -30 (36)

    Sadki popierają, w dniu 13-11-2018 21:30:16 napisał:

    Marek Kornalewicz na Starostę

    odpowiedz

    • 26 (26)

    sadki, w dniu 13-11-2018 22:43:21 napisał:

    Kiepski ten żart

    odpowiedz

    • 8 (14)

    ja, w dniu 14-11-2018 07:31:43 napisał:

    Ile jadu i hejtu wylewacie i po co? Atakują Ci którzy mają coś do ugrania albo Ci którym może się usrać. Dajcie spokój bo musicie współpracować dla dobra powiatu i jego gmin. Hasła że ludzie chcieli tego a nie innego na starostę spośród radnych to bełkot. A panom z oświadczeń życzę powodzenia w życiu i przede wszystkim duuuużo zdrowia.

    odpowiedz

    • -16 (22)

    Wera, w dniu 14-11-2018 10:58:09 napisał:

    Pan Marek Kornalewicz powinien zostać starosta. Pozdrawiam

    odpowiedz

    • 10 (18)

    Nowy, w dniu 14-11-2018 11:59:45 napisał:

    Pisiory tak przesmradzali, że dostaną g......o ! Dobrze im tak !

    odpowiedz

    • 5 (5)

    jeno, w dniu 15-11-2018 06:32:11 napisał:

    Społeczeństwo nie tylko na to ale na wiele więcej co w naszej Polsce się wyrabia od 30 lat ogarnia tylko bezradna złość i może tylko ogarniać bezradna złość,

    odpowiedz

    • 2 (2)

    Ewa, w dniu 15-11-2018 14:13:49 napisał:

    nie ma podziałów na sld, pis, po, psl itp...jest inny podział - podział terytorialny...będzie kosa między nakłem a szubinem ... walka o szpital...

    odpowiedz

    • -1 (5)

    Miś, w dniu 16-11-2018 12:22:22 napisał:

    Zgadzam sie ze jest walka szubin naklo. Brawo panie Zbylut osiagnal pan swoj cel. Byle do wladzy .....

    odpowiedz

    • 1 (9)

    klotka, w dniu 17-11-2018 12:32:04 napisał:

    najnow sza wiadomosc starostazostanie p. Sobol, a z-ca p.MILOWSKI -SUPER

    odpowiedz

Uwaga! Internauci piszący komentarze na portalu biorą pełną odpowiedzialność za zamieszczane treści. Redakcja zastrzega sobie jednak prawo do ingerowania lub całkowitego ich usuwania, jeżeli uzna, że nie są zgodne z tematem artykułu, zasadami współżycia społecznego, a także wówczas, gdy będą naruszać normy prawne i obyczajowe. Pamiętaj! -pisząc komentarz, anonimowy jesteś tylko do momentu, gdy nie przekraczasz ustalonych zasad.

Komentarze pisane WIELKIMI LITERAMI będą usuwane!

Dodaj komentarz

kod weryfikacyjny

Akceptuję zasady zamieszczania opinii w serwisie
Komentarz został dodany. Pojawi się po odświeżeniu strony.
Wypełnij wymagane pola!



LOKALNY HIT

Bezpłatne kontrolowanie sprawności zawieszenia
Pomoc przy kontroli ZUS
od 50PLN
Prowadzenie kadr i płac dla firm
od 50PLN
Ryzyko zawodowe
od 100PLN
Zezwolenie na transport odpadów
od 2000PLN
Usługi prowadzenia ksiąg rachunkowych
od 50PLN
Przeglądy gaśnic
od 50PLN
Analiza stanu bhp w firmie
od 50PLN
0

Prawo pocztowe. Prezydent podpisał nowelizację ustawy

Ustawa umożliwia przekazanie Poczcie Polskiej# 2,052 mld zł dotacji na finansowanie kosztu netto obowiązku świadczenia usług powszechnych w latach 2021-2024 r.

(czytaj więcej)
0

Dzisiaj Wielki Piątek. Czas smutku, żałoby i skupienia

Wielki Piątek jest czasem powagi, smutku, żałoby i skupienia#. W kościele tego dnia nie odprawia się mszy św., tylko ma miejsce wieczorna Liturgia Męki Pańskiej. Najważniejszym jej elementem jest adoracja krzyża. Wierni podchodzą do krucyfiksu, przyklękają i symbolicznym ucałowaniem wyrażają przyjęcie odkupienia Jezusa. Liturgię wielkopiątkową kończy przeniesienie Najświętszego Sakramentu z ciemnicy do tak zwanego Grobu Pańskiego upamiętniającego złożenie do grobu ciała Chrystusa. Grób Pański stanowi ważny element Wielkiego Piątku i jego przygotowywanie jest szczególnie polskim zwyczajem. W grobach tych są często symbole narodowe oraz nawiązania i aluzje do aktualnych wydarzeń oraz problemów społecznych.

(czytaj więcej)
0

Społeczne sadzenie lasu. Akcja żołnierzy Obrony Terytorialnej

27 marca kujawsko-pomorscy Terytorialsi z kompanii #dowodzenia, 81 batalionu lekkiej piechoty z Torunia, 83 batalionu lekkiej piechoty z Grudziądza oraz pracownicy cywilni RON wraz Dowódcą 8. Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej płk Marcinem Dojasiem w ramach kolejnej udanej współpracy Brygady z leśnikami wzięli udział w akcji społecznego sadzenia lasu.

(czytaj więcej)
0

Pod Bydgoszczą wylądowało UFO? Tajemniczy spodek pod lasem

- To spodek obcej cywilizacji, UFO, a może to jakieś urządzenie szpiegowskie# z innego kraju? - spekulują mieszkańcy Tarkowa Dolnego w powiecie bydgoskim na widok dziwnego pojazdu, który stanął na jednej z łąk pod lasem w powiecie bydgoskim.

(czytaj więcej)